Hallo allemaal! Ook ik mag me hier melden (eindelijk). Ben al een tijdje bezig om zwanger te worden van de 1e (november 2012). Eerste paar maanden niet echt op gelet, daarna mijn ei wel opgespoord. Ook wat onderzoeken gehad en een cyste operatief laten verwijderen vorige maand op 15 mei (en direct tijdens de narcose een HSG gehad). Eigenlijk zouden we volgende maand gaan beginnen met IUI in eigen cyclus, maar dat hoeft dus niet nu. In de tussentijd twee keer zwanger geweest en twee keer een v.mk. Durf het dus bijna niet te geloven en ben nog erg onzeker, maar: Ik ben weer zwanger! Mijn testen lopen mooi op (zie onderstaande foto), dat was de vorige keren wel anders. Dat geeft me gelukkig wel wat vertrouwen, maar de onzekerheid gaat niet weg! Durfde vandaag voor het eerst echt met vlagen blij te zijn. Hopelijk kan ik er snel "echt" van genieten. En nu mijn banner maar even aanpassen! Dat hoort er natuurlijk ook bij.
EINDELIJK!!! gefeliciteerd meis... die onzekerheid snap ik echt zo goed!! Ik ga voor de duimen dat het goed gaat..
Gefeliciteerd! Snap het nog niet helemaal blij zijn. Hoewel het bij mij "slechts" 1x gebeurd is en nog niet eens zo lang bezig ben, en toch ben ik ook nog gereserveerd blij.
Had woensdag ook een mooie CB met 1-2 erop. Gisteren ook nog getest (de twee linker testen) en die knalden eraf. Morgen gaan we voor de CB met 2-3 erop.