Hallo meiden, De vorige keer durfde ik geen topic te openen. Maar nu geniet ik zolang als het evt kan. Onverwacht hebben we 4 mei onze eerste iui gehad en we zijn zwanger!!!!! Eindelijk na zo'n lange tijd! Ben wel nog bang door de mk in januari maar probeer ervan te gaan genieten. 25 januari word ons wondertje verwacht xxx
Waaaaaaaaat??!!! Wat super Elif!! Wat een fantastisch nieuws Ik ben heel blij voor jullie en wens je een hele goede en probleemloze zwangerschap toe!! Liefs Michelle
Thanx meis .. Ik voel me super, heb alleen onwijs pijnlijke borsten en daar moet ik echt aan wennen want dat heb ik toen bij Kiki ook niet gehad .. Maar goed heb het er voor over Hoe voel jij je ?
van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws meid... het is je van harte gegunt...had gelezen dat je waardes goed waren en hopelijk blijft de bbay goed zitten
Gefeliciteerd,..ik word altijd zo blij van zo mooi nieuws! Al het wachten en vechten is beloond. Super zeg. Geniet ervan!
Heb ik gewoon helemaal gemist dat je voor iui zou gaan zeg!! Onwijs gefeliciteerd en ik duim en bid mee dat deze beeb lekker nog 8 maanden blijft plakken.
Elif, het is jullie zo vreselijk gegunt na al die jaren vechten en de vreselijke pijn afgelopen januari. Dit wordt een plakbeeb, dat moet gewoon!!!