Bedankt lieve meiden! @ maranka ja dat heb ik de vorige keer niet gedaan dus vond dat ik dat nu wel moest doen xxxx
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Elif, Gefelliciteerd,zie je wonderen bestaan. En dit keer gaat het gewoon goed. In januari heb jij gewoon jullie wondertje in handen. Heel veel liefs Kareltje. Enne lekker genieten hoor voor je het weet is het geboren.
Elif; wat ongelooflijk goed nieuws; ik had t helemaal nog niet gezien of gelezen (te veel met mezelf bezig denk ik...)! tot je t ff in mijn topic dropte; wat gaaf! Ik duim enorm voor je dat t goed gaat!!!!! Dikke knuffel!
Hartelijk bedankt allemaal!!! Elmo idd proberen direct te genieten! Hypo het was ook een secret mission xxx
Elif suuuuuuper meid! Ik heb gewoon tranen in mijn ogen!!!!! GEFELICITEERD!! Vorig jaar testte ik ook op 19 mei positief en zie banner!! Ik ben zo ongelooflijk blij voor je dat ik echt rondjes aan het dansen ben! (ohja, ik was bekend onder een andere naam .. je mag pbén hoor als je het niet weet )
Elif gefeliciteerd. Ik hoop dat deze zwangerschap goed gaat en je over 8 maanden een gezond kindje in je armen sluit.