hallo ben in september gestopt met de pil en had vorige week na 2 dagen overtijd al een test gedaan negatief. ik was vanochtend nog niet ongi en had een test van het kruidvat gekocht en dacht ach ja kan geen kwaad testen. ik hou die test in me plasje en het vierkante vakje werd wit (nat) en ik dacht ach ja niet zwanger (wist ik al) en ik keek er na een paar seconden weer op zie ik zo een dikke vette streep verschijnen echt ongelooflijk kan het niet geloven. ga me banner aanpassen en ff uitrekenen ghoever ik nu dan ben Ben echt gelukkig en me mannetje viel bijna flauw xxx jessey
Van Harte Geniet er maar lekker van, Is wel even wennen hè, zo snel! Ik testte 5 dagen overtijd ook negatief en 2,5 weken later weer een test gedaan en toen wel positief. Heel vreemd, heb dan ook niet helemaal 1e dag laatste menstruatie aangehouden. Jij wel?
jessey, ben meteen ff naar dit topic gesjeest! Wat geweldig zeg meid, na 1 ronde al! Ik hoop zo dat ik je dat nadoe Gefeliciteerd!
Jessey, van harte gefeliciteerd. Ik had vorige week een topic "Pas gestopt met de pil" opgestart en daarin had je geschreven dat jij, net als ik, allerlei zwangerschapssymptomen vertoonde. Ik ben namelijk ook pas in september gestopt en wacht nu op mijn eerste ongi. Ik krijg weer een beetje hoop Al denk ik niet dat ik zwanger zal zijn want bepaalde symptomen zijn een beetje afgenomen en ik denk niet dat dat normaal is bij een eventuele zwangerschap... Ik zal dus al blij zijn met een regelmatige cyclus. liefst, Vicky
Wel raar is dat he vicky. ik heb nu ook al een week (nog) nergens last van maar was vanochtend nog niet ongi en ik dacht ga ff testen heb ik gedaan (met ochtendurine) en 2 streepjes en was zeer duidelijk te zien dus ga duimen voor je want het kan nog xx jessey
Hi hi... ik hoop het zo want ik verlang er echt wel al naar, ook al ben ik nog maar net gestart. Het lijkt me zo leuk om een juni mama te zijn, zo net voor de zomer Als ik mijn ongi niet krijg zal ik in de loop van volgende week langs gaan bij de ha voor een bloedtest. Mijn ha had me dit toch voorgesteld omdat je dan direct meer zekerheid hebt. Als ik me kan houden natuurlijk om in tussentijd geen testje te doen In België zijn de testen die je bij de apotheker kan kopen heel duur en een goedkopere versie betrouw ik niet echt. En als je zwanger bent is het in België de gewoonte om sowieso nog eens je bloed te laten trekken als vorm van controle. Ik weet niet hoe dat in Nederland gaat... groetjes, Vicky