ooo je bent een belgische dat wist ik nie. Hier test de HA niet zo snel. je moet het eerst eens doen met wat thuis testen. ik teste 1 dag na me nod negatief en vanochten (10 dagen overtijd ) positief bij ons zijn die testen niet zo duur. ik betaalde 6.39 euro xxx jessey
'k Heb m'n profiel aangepast zodat het vanaf nu zichtbaar is dat ik belgische ben Wij kunnen zelfs naar een speciaal labo gaan (althans toch in mijn regio) waar je je bloed kan laten trekken. Die sturen dan de resultaten door naar je huisarts en de dag nadien mag je hem dan opbellen. 'k Vind dat best wel handig. En volgens mijn ha krijg je er zelfs geld voor terug van de ziekenkas. Bij de apotheker zijn die toch wel een stuk duurder dan in België. Ik geloof toch zeker tussen de 10 à 20 euro. Ik hou je zeker op de hoogte of ik ongi ben geworden en hoe mijn test eventueel verlopen is. liefs, Vicky
Dag Jessey Gisteren zat ik op dag 28 van mijn cyclus en deze morgen ben ik ongi geworden. Jammer maar helaas Ik ben natuurlijk wel teleurgesteld maar ergens ook wel blij dat ik een geregelde cyclus heb. En hopelijk blijft dat zo. Veel succes met je zwangerschap hoor ! liefs, Vicky
Hey vicky S Wat jammer voor je zeg, had het echt gehoopt voor je zoals we in nederland zeggen: Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen xxx jessey
OOOOOH echt super voor je gefeliciteerd! Zei toch tegen je dat ik zou duimen Ben jaloers op je! Geniet ervan! XXX Z
hey zomaar Nee gewoon die (dacht ik) ontpillingsverschijnselen, maar het waren dus zwangerschapsverschijnselen. Nou ga ik voor jou duimen dat het bingo is hahaha xx jessey