Wat is dit nu???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jojogirl88, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo,
    Ik heb dit ook al getypt in een ander topic maar wou het toch even wat meer onder de aandacht brengen.
    Daarnet ging ik naar het toilet en bij het afvegen had ik een witte slijmerige klonter opgemerkt.
    Het was wel maar een kleine klonter maar ook heel erg rekbaar.
    Nu vind ik dit heel erg vreemd omdat ik eigenlijk mijn eisprong al zou moeten gehad hebben en omdat ik hier gelezen heb dat veel vrouwen dit hadden rond de eisprong:(
    Normaal zou ik woensdag of donderdag ongesteld moeten worden dus vind het echt vreemd.
    Zou dit ook iets te maken kunnen hebben met een eventuele zwangerschap?
    Ik zou er ook wel nog graag bij vermelden dat het mijn eerste "normale" cyclus zou zijn, dus zonder pil.
    Heb wel zo wat kwaaltjes zoals lichte menstruatiekrampjes, vaak plassen, opgeblazen gevoel en verschrikkelijk verstrooid...
    Ik maak mezelf nog echt gek zo dus wie kan mij weer met mijn beide voeten op de grond zetten...
    Ga toch voor de zekerheid vanavond nog "klussen" want wie weet is mijn cyclus gewoon heel erg lang.
    Als we deze avond klussen ben ik dan al te laat of niet?
    Groetjes Joke

2. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Niemand???
    Ben nu echt in de war, zou het kunnen dat ik zo'n lange cyclus heb:(

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi jojogirl,

Ik zie dat je in september met de pil bent gestopt?
    Het kan dus heel goed zijn dat je lichaam nog bezig is om een ritme te vinden. En dus kan het (helaas voor jou) ook zo zijn dat je cyclus deze maand een stuk langer is.
    Had je al een "normale" cyclus gehad sinds je met de pil bent gestopt?

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Je lichaam kan nu nog aan het ontpillen zijn. Dan kan je idd een langere cyclus krijgen, zelfs een hele onregelmatige cyclus.

Ik heb een regelmatige cyclus van 27-28 dagen en heb ook wel eens wat helder rekbaar slijm vlak voor mijn NOD, en ben dan ook niet zwanger!

Alles kan, tis afwachten geblazen!

Succes

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Heb nog geen normale cyclus gehad, 't zou nu de eerste keer zijn.
    De laatste keer ben ik nog ongesteld geweest door de werking van de pil eigenlijk.
    We hebben de periode waarvan we dachten dat het de vruchtbare periode was om de dag geklust en nu vandaag toch ook nog maar eens voor de zekerheid.
    Hoop nu alleen dat het niet te laat was.
    Ga toch voor de zekerheid vrijdag eens testen denk ik want zaterdag trouwt men zus en dan ben ik toch gerust als ik een glaasje zou meedrinken.
    Al heel erg bedankt voor de reacties!
    Groetjes Joke

Deel Deze Pagina