Wie heeft er nog meer last van super slecht slapen? Word er nu een beetje wanhopig van, want daardoor ben ik de hele dag zo duf als wat. Voor mijn gevoel word ik echt elke keer als ik in mijn slaap wil draaien wakker en dat is dan zo'n beetje om het uur! Soms zelfs om het half uur! Als ik wakker wordt, ik lig altijd op m'n zij (is geloof ik het beste) heb ik pijn in mijn bovenbenen en onderrug. Maar op je rug liggen is weer niet goed voor de beeb. Heb mijn voeteneind en hoofdeind al omhoog gedaan en vannacht het dekbed gedeeltelijk onder mijn buik en gedeeltelijk tussen mijn benen gelegd in de hoop dat dat wat helpt. Wie heeft er nog goed slaaptips?
Geen tips wel heel herkenbaar! Ik ben ook echt gesloopt. Ik moet nog een week of 8 hopelijk wordt het wel weer beter misschien komt het ook wel door het benauwde weer.
ik ken het, hier gaat het slapen ook steeds moeilijker. ik word er soms echt heel gefrustreerd van snachts, dan heb ik echt zin om iets stuk te gooien haha, ik wil dan verdorie gewoon slapen, wat zou daar nou zo moeilijk aan moeten zijn er zijn nachten geweest dat ik uiteindelijk op mn buik ben gaan slapen! en ik heb een flinke buik deze zwangerschap, dus niet comfortabel, maar dat lag dan nog het beste (niet helemaal recht er bovenop maar schuin zegmaar). beeb protesteert dan altijd eerst ff 5 minuten maar voegt zich daarna wel weer naar mijn houding. heb de vorige keer nog 2x aan de vk gevraagd, maar het schijnt echt te mogen.
Ik slaap ook zo slecht .Mijn vk zei dat ik dat w.s hou tot aan de bevalling . Ik ben ook soms om het uur wakker . Ik drink soms een beker warme melk of neem een douche voordat ik ga slapen . Maar dan nog ben in regelmatig wakker .
Ik slaap ook slecht! Ik krijg erg snel last van m'n heupen en kan dan op geen enkele zij liggen en op de rug lukt ook niet. Ook is het beebje altijd lekker druk wanneer ik wil gaan slapen.... Ik heb helaas geen tips voor je. Ik probeer nu met kussentjes een prettige houding te zoeken. Al is dat ook weer lastig als je op de andere zij wil draaien, dan kan je alle kussentjes weer mee nemen..... Nog even vol houden die laatste paar weken!
Nou zo te horen ben ik niet de enige met dit probleem! En idd Yvonne02 met die kussens heb ik ook, als je dan om wil draaien, moet je de hele boel met je meeverhuizen. Wat een operatie! Wel slechte timing van onze lichamen, want zo gaan we nooit uitgerust onze verlofperiode en bevalling in natuurlijk! Ik ga het morgen ook nog ff aan de VK vragen, misschien heeft zij nog wel tips?
ik slaap nog wel nog steeds op m'n rug (wisselend). Ik heb begrepen dat de beeb een vat af kan knellen, maar als dat gebeurd, voel je dat vanzelf. Dus niet zo dat ik perse niet op m'n rug mag liggen. Dus ik draai over alle kanten. Maar ik hoor ook bij ons in het topic (juli mama's) dat er meer mama's slecht, dan goed slapen momenteel... Het lijkt er bij te horen. Belangrijk is dan dat je overdag goed je rust probeert te pakken als dat ook maar enigszins mogelijk is.
Tja, maar dat is nou juist weer zo moeilijk als je nog gewoon werkt (werk door tot 4 weken). Gelukkig heb ik inmiddels dat extra uurtje pauze waar je aanspraak op kan maken in mogen zetten om 's middags een uurtje eerder naar huis te gaan. Dus da's wel fijn!
Ik heb dus ook flink plezier van mn heupen. Of eigenlijk heel mn bekken. Dit komt omdat alle kraakbeen week wordt zodat je kindje er straks door kan. En dat week worden gebeurt door heel je lichaam niet alleen waar het nodig is, helaas. Heb snachts al eens gehad dat ik netjes op de juiste manier uit bed probeerde te stappen (op je zij rollen, benen buiten boord en dan overeind komen met behulp van je arm) en dat mn bekken op t moment dat ik overeind wilde protesteerde door middel van pijnscheuten... Daar lag ik dan. Ik moest echt plassen...de baby begon te schoppen vlak bij mn blaas...maar t deed pijn als ik overeind wilde komen Heb ff zo gelegen van ...ships...en nu? En toen toch maar door geduwt en de pijn voor lief genomen. Anders had ik n nat bed gehad als de baby mn blaas gevonden had
Het is niet echt gezellig, maar halverwege de nacht vertrek ik vaak naar het logeerbed. Dan ga ik nog even tv kijken en lezen, na een tijdje val ik meestal wel weer in slaap. 'T is even behelpen, maar zo heeft mijn man tenminste geen last van mijn gedraai (ja, ook hier heupenplezier) en mijn tochtjes naar de wc.
Ben gisteren bij de VK geweest en met je heupen komt idd door het steeds zachter en weker worden van je gewrichten enzo. Ze zei 'als je nu al zo slechht slaapt en moe bent, wordt dat de komende weken helaas alleen nog maar erger' en adviseerde me met 6 weken te stoppen ipv 4. Maar dat zou voor mij inhouden per aanstaande maandag, terwijl ik ook nog iemand in moet werken en dingen af moet ronden?! Vandaag maar eens overleggen met mijn leidinggevende hoe hiermee om te gaan. De VK zei dat ik anders echt 'te moe' mijn bevalling inga en dat dat zeker niet bevorderlijk is. Zucht....
he balen.. Misschien kun je anders voor 5 weken kiezen? Als een soort van compromis. En die laatste week nog maar wat korter werken? Hopelijk komt er een oplossing waar je je prettig bij voelt!
Heb net met mijn leidinggevende gesproken en de boel aangegeven. Vanaf morgen is hij met vakantie dus heb ik het sowieso rustiger. Dat scheelt al wel. Verder gaf hij aan dat ik maar rustig aan moet doen en het niet erg is als ik eerder naar huis ga of er een keer een dag niet ben. Ga dus nu maar echt naar m'n lichaam luisteren en rustig aan doen. Onze kleine gaat natuurlijk voor alles!
Jaaaa ok ik word gebroken wakker :S Alsof iemand in bed gekwakt heeft, en dat ik er dan uit moet klimmen...snappen jullie wat ik bedoel Ontzettend pijn in mijn rug s'morgens :'( En ook ukkie ligt niet bepaald stil in de nacht