Ongelooflijk! zwanger na 3 mk en het hartje klopt!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door dolfijn73, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Ben vandaag naar ziekenhuis geweest voor 1e echo en tot mijn verbazing was alles goed!!! het hartje klopte....na 3 mk kan ik zoiets bijna niet geloven. Wat een opluchting. Ben zelfs 2 dgn langer zwanger dan ik dacht, haha. Nu 8wk + 5 dgn zwanger.

Blij durf ik nog niet te zijn, want je weet nooit wat er nog allemaal kan gebeuren de komende weken, maar het begin is er. En zo ver zijn we nog nooit gekomen. Het kan dus wel, een beginnend kindje met een hartslag! we hadden nog geen onderzoeken ofzo gehad, zouden we mee gaan beginnen en zie daar een 'spontane' zwangerschap. Hopelijk zet dit zich zo voort en kunnen we over paar weken echt gaan geloven dat het echt gaat gebeuren :)

Nu nog beslissing nemen over wel of geen combinatietest....dacht altijd dat ik dat wel wilde, maar twijfel nu toch sterk. Het is een kansberekening en daar kan ik vrij weinig mee denk ik. Stel het is niet goed, wat dan? een vwp zei de gyn. maar denk dat ik dat niet wil....dan heeft die test ook geen zin natuurlijk. Zit te denken om dan maar de 20 wk echo af te wachten....Iemand advies?? ik ben overigens 37 jaar (sinds week of 6) en komt verders niet in mijn familie of die van mijn vriend voor.

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel erg herkenbaar, je gevoelens. Over de combinatietest kan ik je geen advies geven. Kijk eens onder "Onderzoeken en echo's".

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd met het kloppende hartje! *Leeuwtje maakt een vreugdedansje*

Klim vooral lekker op die roze wolk meid, en kom er de komende 7 maanden maar niet meer vanaf ;)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben dan wel 10 jaar jonger, maar wij hebben besloten om geen van de testen te laten doen, 20 wk echo wel maar meer voor de"lol". een kindje wat iets mankeert om t ff rottig te zeggen zou evengoed welkom zijn en geen haar om me hoofd die eraan denkt om het evt af te laten breken.

miss moet je die afweging voor jezelf maken, mocht het kindje niet helemaal gezond zijn wil je t dan af laten breken?? zo ja dan zou ik voor de testen gaan. wil je t kindje dan evengoed laten komen zou ik de testen niet doen.

in ieder geval van harte gefeliciteerd!!!!!!!!

6. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!! Altijd mooi om dat hartje te horen :D SUPER

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Dolfijn, van harte gefeliciteerd! Wat geweldig dat je nu een kloppend hartje hebt!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heerlijk! Het is niet gemakkelijk om na meerdere miskramen onbezorgd te genieten maar het vertrouwen gaat langzaam groeien.. :)

Wij wilden ook geen combinatietest,een kansberekening baart enkel zorgen als het niet super positief is en een vwp zou ik nooit willen ivm kans op een miskraam. De 20 weken echo hebben we wel gedaan (heb ik ook flink over getwijfeld) maar achteraf ben ik blij dat ik weet dat alles goed is (zover te zien).

9. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Gefeliciteerd, en altijd positief blijven denken dus op een roze wolk kun je wel klimmen ;)

En de combinatietest heb ik nog geen ervaringen mee weet zelf niet of ik het zou laten doen! ben er nog niet uit, maar zoals Cilla24 zegt of het kind nu gezond of afwijkingen heeft van mij mag het gewoon komen. Het is en blijft een wondertje ;)

10. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    van harte gefeliciteerd met jullie goede echo wat een opluchting moet dat geweest zijn! :)
    Ik kan je geen advies geven wat in jullie geval het beste besluit is t.a.v. een combinatietest. Ik denk dat je goed moet afwegen wat een goede of slechte uitslag voor consequenties voor jullie zou hebben, wat jullie dan zouden doen.
    Succes met het maken van jullie keuze en natuurlijke een hele goede zwangerschap gewenst!
    liefs Suuus

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Van harte gefeliciteerd. Lijkt me het mooiste geluid om te horen.

Deel Deze Pagina