Hoi iedereen, na een week vol emoties van geluk naar intens verdriet om dan uiteindelijk weer heel gelukkig te zijn! even vertellen: vorige week zaterdag een zwangerschapstest gedaan van CB + indicator en die gaf aan zwanger 1-2 weken. Wij helemaal blij! Maar op 25/10 had ik pregnyl gekregen, dus ik had nog wat schrik dat het van de prengyl was. Vorige week zondag dan nog eens getest, en het was negatief! Dat was echt een klap in het gezicht. Maandag bloed laten nemen, en zoals jullie konden raden NEGATIEF! Ik heb 2 dagen lopen huilen... Woensdag voelde ik me niet zo goed. Borsten zijn enorm gevoelig, heb steeds pijn in mijn lies (zoals ovulatiepijn, maar min der hevig) en ik had nog 1 test liggen van zwanger&kids de dipstick. Ik deed die maar gewoon om zeker te zijn... wat denken jullie? Die was positief! Het was geen tuurstreep, maar echt duidelijk! Deze avond moesten we net naar de HA omdat mijn vriend zijn zaad zou laten testen, maar de dokter zei nog even te wachten want dat die test echt positief was. Sindsdien heb ik alle dagen getest en er komt steeds zwanger 1-2 weken op... ons geluk kan niet op! We zijn wel nog heel voorzichtig want er kan altijd iets misgaan... ik moest trouwens gisteren ongesteld worden, maar dat is dus niet gebeurd! Dinsdag laat ik terug bloed nemen om het definitief te bevestigen! Wij zijn zo blij!
He thinkpink1201 Jij had op mijn twijfelberichtje gereageerd over m'n testen maar zie nu bij jou ook goed nieuws!!!! Gefeliciteerd! Ik herken ook gelijk de "gaat t goed spanning". Veel plezier met genieten!!!