Ik ben ook zwanger! Zat vanaf het weekend helemaal in de stress. Heb sinds zaterdag best veel bruine afscheiding.. Dus ik dacht ohhh nee, dat gaat niet goed!! Gelukkig had ik voor vanmorgen al een afspraak bij de gynaecoloog staan. Voordat ik aan de beurt was ging ik nog even plassen en weer die bruine afscheiding.. Om helemaal nerveus van te worden!! De beste meneer heeft een inwendige echo gedaan bij me en we hebben zelfs het hartje al gehoord!! Wat een bijzonder moment zeg.. Volgende week vrijdag de eerste afspraak bij de verloskundige...
Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik volgende week ook dit heerlijke berichtje kan plaatsen ben zo zenuwachtig voor de eerste echo, duimen op een kloppend hartje.
Dank je wel! Ik heb werkelijk geen idee. Heb t nog steeds met vlagen. De gynaecoloog weet het ook niet. M'n baarmoeder ziet er helemaal schoon uit. Je hoort t wel vaker volgens mij. Spannend hortensia! Ik duim met je mee!!
Bizar!! Maar van harte gefeliciteerd! Had je het idee zwanger te zijn ondanks die bruine afscheiding dan? Had je "klachten" of symptomen?
Ik wist al dat ik zwanger was.. Maar ik durfde het niet te geloven voordat ik het ook echt op echo had gezien! Wat is er zo bizar aan?