kots en kots misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi dames

Ik weet dat hier al meerde topics over zijn, maar kan er nu echt niks op vinden waar ik wat aan heb.

Ben nu al een paar dagen kots misselijk, niet een beetje maar zo erg dat ik steeds boven de pot hang.. er komt niks helemaal niks. Ik loop alleen maar te kokhalzen word er zo naar van...

Ik weet dat het voor t goede doel is maar vant huishouden e.d. komt helemaal niks terecht.. Weet mag niet te veel klagen :oops: en ben super blij met m`n zwangerschap! en tot nu toe was`t een beetje een makkie voor me (iedereen liep te spugen en ik kroop bijna zonder klachten door de eerste paar maandjes heen) maar ik snap niet dat het nu zo omslaat naar de andere kant!

Iemand tips? :oops: sorry wast even zat.. moest het ff kwijt

Groetjes Danielle

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Klagen mag je best hoor, is ook niet leuk, steeds dagenlang misselijk wezen.

Heb het zelf ook gehad, maar ook zonder te spugen.
    Maar op de een of andere dag was het weg.

Hoe gaat dat bij jou dan met het eten?
    Kan je dat ook niet goed?

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Dank je voor je reactie. Ik had tot eergister bijna nergens last van, af en toe wel es last van m`n maag, maar niet echt erg. Eten gaat prima, heb zelfs vaak trek alleen avond eten is wat minder. Een paar happen en ik zit vol, vandaag ik het echt extreem erg. Heb vanmorgen 2 broodjes gegeten en een glas melk en daarna koffie met koek.

En blijf kokhalzen om niks.. :cry:

Liefs Danielle

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wel raar om zo laat in je zwangerschap nog misselijk te worden.
    Denk dat je eerder 'buikgriep" hebt of zoiets of een virusje....
    Ik zou even de dokter vragen ;)

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Dat zou ook nog kunnen, helemaal niet bij nagedacht.. Vanmiddag tegen 3 uur een broodje eiersalade van bakkertje bart naar binnen gewerkt en daarna ging het ook wel weer. alleen nu na t avond eten heb ik weer last van m`n maag..

Anders morgen toch ff een belletje doen idd..

Groetjes Danielle

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Tuurlijk mag je klagen! Weet er alles van!
    Bij mijn eerste was ik de 1e 4 maanden misselijk, heel de dag. Hield niets binnen.

Je kunt je huisarts vragen om Emasafene, een zetpil tegen misselijkheid. je kunt ook zelf iets homeopatisch proberen...maar ik zou je huisarts ff bellen.

Suc6!

Deel Deze Pagina