Het zou niet netjes zijn om openlijk in een topic iemand zijn verhaal in twijfel te trekken. Heb je serieus twijfels over een persoon dan kan je dit altijd melden bij Jan / Lotte of iemand van de moderators. Elmo
Ik had gister een verhaal, wat ik op het forum wou tikken, maar waarvan ik bij voorbaat al dacht dat niemand het zou geloven haha. Soms maak je echt bijzondere dingen mee. (Dit verhaal ging over mijn zoontje van 20 maanden. Ik vroeg, wat gaan we zo doen? Hij zegt: een sigaretje roken. Ik: Nee dat is vies, bah georgios, hij zegt Dikke neus *shock* hijs 20 maanden, zelfs ik moest op me hoofd krabben, zei hij dat nou echt?)
o dat wil ik best geloven hoor, ik heb hier ook zo'n wijsneus, die zei gister toen ik iets zei: tuurlijk!!!
Wauw je maakt me echt nieuwsgierig! Haha .. Ik had laats wel gehoord dat er aantal nepverhalen voorbij zijn gekomen Dat was is nog steeds wel shcking iets! Vind het wel disgusting om nepverhaal te vertellen En dan medelijdern willen hbben ovrr ieyts dat niet eens is gebeurd Mrja internet he vertrouw niet altijd wat.. Maar ik heb nog niet een verhaal gezien dat k dacht huh dit klopt niet (Sorry zit op me bb )
ik heb het eigenlijk niet maar ik ben gruwelijk goed gelovig. en dat werkt ook wel eens tegen me helaas. zo heb ik voor ene oud lig hier zelf nog een baan geregeld. en achteraf bleek het een faker te zijn.ik ben echt van slag geweest van dat mens. sinds dien ben ik op het forum wel heel voorzichtig geworden.
Ik ben ook wel nieuwschierig naar dat verhaal van dat een lid hier naar het blijf van mijn lijf huis zou gaan. Volgens mij heeft iemand hier haar nog geholpen. Of was dat Brielle? En had ze dat ook verzonnen? Ik weet het niet meer precies. Hoop niet dat ik iemand ermee kwets.
Supermummy: Yup! Bloem82: dat zou best kunnen... Maar goed ik hoop dat andere die een vermoeden hebben over wie het gaat dit ook niet open en bloot hier neer zet! De modjes zijn op de hoogte (aangezien er nog meer mensen hun een bericht hadden gestuurd met hun vraag tekens ) maar je weet natuurlijk nooit of een verhaal echt waar is dus zou het niet leuk zijn als we hier open zouden zeggen over wie het zou gaan en het blijkt wel waar te zijn!
Nee dat heb ik eigenlijk nooit? Ik lees niet echt van die bizarre verhalen hier.. of ik lees eroverheen
Wordt ook wel nieuwsgierig. Ik weet helemaal niet wie wat typt. Lees alleen het verhaal en vaak weet ik niet eens wie de schrijver is. Maar ben nu wel heeeeeel benieuwd!!
Na enig speurwerk ben ik erachter wie er bedoeld wordt... wat nou als het echt waar is... het was niet zo moeilijk om uit te vinden wie je bedoelt TS... maargoed, oplettendheid is ook wel weer goed natuurlijk .
Ik heb het ook regelmatig ja. Maar dan ook in reacties waarbij de een de ander steeds maar weer overtreft. En de bekende: en toen zei ik dit en dat, in bepaalde situaties. Bijv. dat iemand een nare opmerking kreeg en daar dan zo'n prachtig antwoord op had, dat je dat echt niet ter plekke zo kunt hebben gezegd. Maar ik weet niet wie je nu bedoelt (ben stiekum wel heel nieuwsgierig) Maar snap dat je dat hier niet neerzet. Verder ben ik ook redelijk goedgelovig in grote dingen. En soms ben ik wel eens bang dat ik er dan misschien in gestonken ben als je die mensen probeert te helpen. Maar dat risico neem ik er dan maar bij.
Ik geloof dat ik nu aardig door heb over wie TS het heeft. Maar ik vind het ook moeilijk: moet je het wel of niet geloven? Ik denk aan de andere kant: waarom zou het niet kunnen?
Het gaat niet alleen om het laatste verhaal maar om veel meer dingen die er ooit zijn gezegd door haar en wat ze heeft meegemaakt etc... EN idd omdat het niet zeker is of het wel of niet waar is zeg ik verder ook geen namen, maar o.a dit verhaal en andere verhalen die ik de laatste tijd weleens voorbij heb zien komen deden mij afvragen of ik de enige was die het zich weleens afvroeg...