Ongelooflijke verhalen of toch echt ?

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hier op het forum heb ik dat niet zo, maar als ik naar mn eigen leven kijk, heb ik het idee dat ik in 1 grote soapserie leef....met mezelf in de hoofdrol ;)

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Nee hoor! Je bent echt niet de enige!
    Ik heb ook al enige tijd mijn twijfels ;).
    Maar heb deze nog niet uitgesproken omdat ik nog steeds twijfel, voor hetzelfde geld is het misschien wel waar...

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik bij sommige dingen weleens gedacht heb; goh, wat een toeval, het zou je overkomen zeg... ik heb er eerlijk gezegd nooit geen twijfeld bij gehad, maarja, dat is en blijft natuurlijk moeilijk op een forum he, zeker als je al meerdere ervaringen hebt met een bepaald persoon.

Hmm, lastig, lastig, en best een gevoelig onderwerp... :).

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik vind dit persoonlijk behoorlijk lullig wat er hier gebeurd en dan met name deze topic.!! Voor mij als leek was het niet moeilijk na jullie hints 1+1=3 en wat speuren zo te achterhalen wie jullie bedoelen....

Ik zou het heel erg vinden als deze persoon er zelf ook achter kwam en haar verhalen zouden waar blijken te zijn ;)

5. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik heb een tijd op een ander forum gezeten en daar wel geleerd dat je bij mensen die altijd wat hebben, toch best een zoutvaatje bij de hand mag houden. Daar zat er 1 die ook altijd de meest dramatische toestanden had, daar zelf niets aan wilde doen (altijd erg veel excuses waarom ze niets kon doen), maar ondertussen maar bleef klagen en janken. Op een gegeven moment hebben mensen dat door en dan word je erg snel afgeschoten als je weer eens met een verhaal komt...... Maar goed, ik vertel ook expres niet te veel - zo'n reputatie wil ik echt niet :D

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Nee, we hadden het niet over dezelfde.

Maar ja, ik heb ook bij een bepaald persoon die zoooooveel meemaakt dat het gewoon niet geloofwaardig meer is.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Jemig nu word ik echt nieuwschierig, volgens mij ben ik echt te goed van vertrouwen.

8. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

Jun 30, 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan voel ik me echt heel dom want ik heb geen flauw idee :p

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    zelgf heb ik behoorlijk al veel up en downs gehad, en aangezien ik in mn vrienden/familekring al echt rare dingen meegemaakt heb ben ik toch vrij lichtgelovig in de meeste dingen...

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48

ja dat heb ik dus ook! of ik lees er overheen.....:) ben nu ook erg nieuwsgierig geworden..:)

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Idem.
    Ik wil niet rellen ofzo maar ik ben altijd wel heel nieuwsgierig. Tja, als er iets zo in de openheid wordt geplaatst, dan wil ik het weten ook.
    Ik zal nog wel te kort en te weinig op het forum zijn om te weten waar dit om gaat?

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    haha ja erg he, ik heb dit topic nu al 3x van begin tot einde door gelezen, maar die 1+1=3 die komt bij mij niet binnen

13. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Hier nog een dommerik hoor haha...ik heb ook echt geen idee??? :p Ben wel een beetje nieuwsgierig geworden haha....

Heb wel bij sommige verhalen mn twijfels, maar als dat zo is dan reageer ik ook gewoon niet :)

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Gelukkig ;) Maak je ook niet wijzer als nodig is hoor.... :p
    Nee serieus sta niet achter deze topic...Heb dit ook kenbaar gemaakt bij de mods;)

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Mensen het was helemaal niet mijn bedoeling om dit als zijnde een "klopjacht" te maken van "wie zou het kunnen zijn? " Dat was totaal niet mijn bedoeling! En dat was ook niet de insteek van dit topic...

Dus ga me ajb geen pbtjes sturen met "wie is het" of hier lopen gissen, ik snap dat jullie nieuwsgierig zijn (dat zal ik waarschijnlijk ook zijn geweest ) maar hopelijk hebben jullie ook begrip dat ik de naam niet bekend ga maken en dat dit ook niet de bedoeling is geweest van dit topic maar meer om te weten te komen of er meer mensen zijn die ook regelmatig twijfelen!

En nogmaals; ik noem geen namen want het is nooit zeker of iets wel of niet waar is... Mogelijk dat de modjes daar achter kunnen komen (aangezien die meer "klachten" / vragen erover hebben gehad ) en anders gaan we er maar gewoon van uit dat al die verhalen waar zijn, al twijfel ik persoonlijk er wel over!

16. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    nee nee nee......wie A zegt moet ook B zeggen.....;) grapjeeeeeeeeeeee

17. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Trouwens, ik heb ook een 'ongelooflijk verhaal' over mijn man die een tumor in zijn hoofd heeft wat ongeveer 1 op de 8 miljoen mensen overkomt, ik kan me best voorstellen dat mensen dit ook ongeloofwaardig vinden, maar hoe bewijs ik dat dit echt waar is... ook zoiets 'ongelooflijks' denk ik dan maar....

18. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Persoonlijk had je uberhoud geen topic over zoiets moeten openen met de wetenschap dat het je om een persoon ging.... En gelijk de mods kunnen benaderen met je twijfel. Dus deze klopjacht kan wellicht niet je bedoeling zijn geweest maar is wel gebeurd ;)

Voor mij was het dus niet moeilijk te achterhalen wie jullie bedoelde na een reactie van iemand anders op jou posting. En ik zal niet de enige zijn.

19. @ts, ik vind dat je wel mag uitkijken, want veel mensen weten denk ik nu wel wat je bedoelt.. je hebt ff pb

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik krijg er ook een beetje een raar gevoel bij.
    Er wordt nu een bom gegooid, doet een hoop stof opwaaien, logisch dat iedereen het wil weten, tenslotte wordt het ook in alle openheid geplaatst maar opeens is het toch een stiekem iets en willen we er niks mee. Terwijl er wel allerlei hints worden gegeven...

Dat kan je verwachten op een forum, en helemaal een forum vol vrouwen. Hormonen en al dat soort :p

Share This Page