Wel jammer dat we niet weten of ze heeft gewonnen. Iemand met zo'n stem zou toch wel bekend moeten zijn zou je zeggen?
Oefff zeg wat GOED! ik dacht eerst dat het een geintje was... haha...playback ofzo.. maar zo'n stem en dan pas 11 jaar, dat zijn uitzonderingen !
Ik vond de stem helemaal niet bij haar leeftijd passen, maar het was net of het meisje groeide tijdens het zingen (als jullie snappen wat ik bedoel). Wow, wat een stem! Die gaan we zeker nog vaker horen.
Wat een stem! Maar toch... heb er een gevoel bij dat dit meisje is gepusht. In Amerika heb je altijd van die talentenshowtjes, waarbij ouders hun kind tot het uiterste van hun kunnen pushen... Maar neemt niet weg dat dit een natuurtalent pur sang is!
@Terese Ja, ze zei ook: Thank you, I love you. (of zoiets). Dat vind ik ietwat 'iew' als ik het zo mag zeggen. Ik vond het niet 11-year-like. Maar verder: MOOOOOOOOOOOI!!
Helemaal mee eens! Een 11 jarige moet 11 jaar mogen zijn en daar zijn die amerikanen goed in ..pushen! Maar het is en blijft an sich een talent met een dijk van een stem!
Zo wat een geluid komt er uit dat keeltje van die meid zeg Helemaal geweldig en heel mooi liefs winnie
Wauwie, wat een strot heeft dat kind zeg en ze is (nog) zo lekker "normaal" (voor Amerikaanse begrippen dan)!!! Echt ongelooflijk wat een stem, jaloers nee hoor !!!
en IK ,...ik zat weer eens te janken (emo beest pff)... men wat een stem heeft dat meissie ...geweldig