Ongelovelijk! een wonder!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door marjah, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Marjah,

Weet ook niet waarvoor het zo lang duurt, dat zal ik wel horen als de gyn gebeld heeft ben benieuwd.
    Maar we zijn nog niet gesynchroniseerd. Dit zal wel besproken worden tijdens de intake. Hoe ging dat bij jullie? Zou ik dat kunnen vragen aan de gyn? Duurt dat nog lang allemaal? Weet wel toen ik gister belde ze moest kijken of de afspraak goed gemaakt was, omdat een ervaren arts bij ons de intake moet doen in het kader dat het best ingewikkeld is allemaal.

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heey BS, wij hadden per ongeluk zomaar een gelijklopende cyclus ;). Wij hadden al in juni onze cycli, zonder overleg gesynchroniseerd aangezien onze arts niet echt doortastend te werk ging. Dus toen wij in juli een telefonische afspraak hadden en de dr weer compleet domme dingen* ging zeggen, heb ik een mail gestuurd met daarin mijn plan. Ik heb daarin gevraagd om goedkeuring. Helaas pindakaas ;) was ze op vakantie en kreeg ik antwoord van het hoofd van de kliniek, met daarin geschreven dat het een uitstekend plan was.

*Onze arts zei half juli dat we alle tijd hadden om te synchroniseren etc en dat terwijl we al in augustus van start zouden gaan. Geen idee hoe ze dat van plan was. Maar ach soms moet je het heft dus ion eigen hand nemen.

Gaat je zus het korte protocol doen of met decapeptyl vooraf?

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoe hebben jullie dat toen gedaan met synchroniseren? Weet niet of mijn zus het korte protocol gaat doen. Dit horen wij 29 mei. mijn zus slikt wel de pil nu nog hoefde hier niet mee te stoppen. ik wilde paar maanden terug ook weer aan de pil maar dat mocht niet vd gynaecoloog ivm bms innesteling.

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    heb je een regelmatige cyclus?
    dan zou zij zich kunnen aanpassen aan jou?
    misschien ff vragen aan de arts vanmiddag... je hebt eerder gezegd 'nee heb je en ja kun je krijgen' ;)

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Heb zelf geen regelmatige cyclus. Alhoewel nu laatste 2 cyclus waren 35 dagen. maarja dit kan zo volgende maand weer anders zijn. Ik zal het vragen als dr gynaecoloog belt. je hoort het.

6. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Marjah

Ben net gebeld door de gyn. De toestemming is nog niet rond. Blijkt dat overleg van metc voor maand mei is afgezegd. Zit lekker mee dus. Maar afspraak eind mei voor intake kan gewoon doorgaan en dan kunnen we wel vast langzaamaan gaan starten. Verder heb ik het nog maar niet gehad over synchroniseren en of we vast kunnen beginnen daarmee. Heeft ook niet zoveel zin ivm de toestemming die er ook nog niet is. Nou ja nog even 3 weekjes wachten, gaat allemaal wel goed komen.

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    bah :(
    wat vervelend.

ik hoop dat je daarna snel van start kunt

8. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes marjah!!!!!

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    dank je wel...
    ik ben wat onzeker, maar eigenlijk ook wel positief...

ff naar alle meelezer/levers: woensdag avond bruin en kramp. Gisteren dus naar de gyn geweest voor een echo. Helaas nog geen hartactie, maar wel een hematoom.

nu gaat alles goed. Geen bruin en geen kramp :)

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hematoom kan idd voor bloedverlies zorgen. Hopelijk de volgende echo wel een mooie hartslag ;)

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zag je banner ineens niet meer en schrok me een hoedje!
    Gelukkig nu geen bruin en kramp meer, maar wel die onzekerheid. Killing!
    Dikke knuffel, en ik blijf positief voor je.
    Het moet en het sal goedkomen!

12. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve marjah, ik hoop dat je mij gaat volgen: de eerste 16 weken met kramp en bruin/ roodverlies maar wel n bewegend beebje in buik:) ik duim me gewoon de blaren!!!

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij de weg, wel iets op de echo gezien?!

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja een beebje van 4,4 mm in een mooi vruchtzakje.
    helaas deed nog niet knipper knipper...
    bibber tot dinsdag

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Marjah, ik steek een bos in de fik voor je, hoop zo op een hartslag dinsdag! Hoe reageerde de gyn erop, is het gebruikelijk dat een hartslag nog niet te zien/ horen is?
    Ik schrok me wild toen ik je banner niet meer zag joh.

16. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pffff je word wel op de proef gesteld, ik hoop het zo voor jullie! Even de dagen doorworstelen, ik denk aan je!!!

17. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hallo Marjah,

Ik was even hier aan het rond kijken en lees dat je een hematoom hebt.. Ik zelf heb ook een zwangerschap met hematoom gehad.. Met 5 weken een bloeding gehad.. Echo; nog geen hartactie (ik dacht zelf 6 weken te zijn maar dat wist ik niet).. 4 dagen later weer terug en toen weer een echo en toen hartactie en 2 vruchtzakjes. Met 9 weken heeft 1 zich afgestoten.. Tot 14 weken veel bloedingen gehad..... Na 14 weken hematoom uitgeplast (hij was 4 bij 5 cm).... Daarna ging het voorspoedig.. Helaas zijn mijn vliezen gebroken met 18 weken en ben ik met 19 weken en 4 dagen bevallen..... Ze denken dat dit kwam doordat de bloedingen mijn baarmoedermond week heeft gemaakt.. 1 tip; ga na de bloedingen plat en neem rust. Ik zat al vanaf week 6 in de ziektewet en de weken na de hematoom te hebben uitgeplast dacht ik; ik kan weer van alles.. Wss is het daardoor fout gegaan.... Artsen spreken hier heel wisselend over.. De een doet heel luchtig en zegt dat het geen kwaad kan en de ander zegt wel rustiger aan te doen.. Een vriendin van mij heeft bij 3 zwangerschappen een hematoom gehad en veel rust gehouden en dat wel met een goede afloop.. Ik wil je niet bang maken door mijn verhaal maar ik wil je vertellen dat er nog hoop is...... Ik hoop dat je dinsdag een mooie echo hebt en dat de hematoom neit al te groot is!!!!!!

Sterkte!!

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Mayke: bedankt voor hè verhaal. Ik ben ook lekker op de bank aan het hangen, maar wel goede tip van dat rusten na het "uitplassen".
    Ik hoop nog steeds dat mijn lijf het hematoom op neemt...

Ik maak me wel druk om dag niet kloppende hartje.
    Doordat ik via ecd/Icsi zwanger ben weet ik precies hoe lang ik zwanger ben, dus daar zijn geen misverstanden over. Ik had zo gehoopt op hartactie...

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Meid wat vreselijk. Zie je nog wel eens voorbij komen bij lieve juulzon. Hopelijk ben je gewoon ietsje korter zwanger. Bij mij precies hetzelfde al hoop ik echt op een betere afloop voor jou! Ik zal voor je duimen! Jullie verdienen dit zo!!

Dikke knuffele en hopelijk vliegen de dagen voorbij!

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    en ik weet dat het erg vroeg is voor hartactie, dus dat hoeft niemand me te vertellen...
    IK HAD HET ALLEEN ZO FIJN GEVONDEN!:):cool:;)

Deel Deze Pagina