chantal, wat vreselijk he... hoe voel je je nu? 4 sterretjes alweer bah, moet verboden worden I hoop zo op een plakbeeb voor jou!
Het gaat een beetje in golfbewegingen hier. Af en toe vliegt t me onmijs naar de keel... Ik hoop dat ze in Gent een oorzaak kunnen vinden voor het feit dat ik niet makkelijk zwanger raak zit 1-1.5jr tussen telkens (1ezwschap was toen ik 19 was). En dat áls ik dan zwanger ben, het fout gaat zit er niet op te wachten om weer minimaal een jr te wachten om vervolgens weer geen knipperlichtje te zien. maar wie wel? Wanneer is je echo?
Ik snap dat je DAAR niet op zit te wachten. Ik hoop dat Gent je kan brengen waar je al zo lang op hoopt... Dinsdag is de echo (pas)
marjah@ Neee ik ga duimen dat het goed komt en je bij de volgde echo een hartje hoort . Ik zit hier ook in spanning van wege mijn zusje !
Dinsdag. vreselijk.. wij hadden een echo bij 6w2d en toen bij 7w3d en een definitieve bij 7w6d. Wat duurde dat wachten lang. En dan morgen ook nog moederdag.... Ik duim me suf voor je!! Dikke digi knuffel!
Tsja rationeel kan je zoveel weten in dit traject maar emotioneel is het ff anders, en het geduld, de angst om naar de wc te gaan, de onzekerheid over wat er in godsnaam in je lijf gebeurt daar denk je vooraf niet aan maar zwanger worden na ivf/ icsi is gewoon killing en zenuwslopend! We hebben die stress allemaal over voor n gezond beebje maar als ik voor mijzelf spreek weet ik dat ik er vooraf iets te makkelijk over na had gedacht. Maar goed, allemaal gebazel voor nu gooien we even de volgende mantra erin: BEEBJE VAN MARJAH GROEI....!!!!!!!!
Oh zo dubbel... laten we hopen op een mooi huwelijkscadeau. Ik denk dat wat amy zegt voor iedereen in de mmm geld, niet zozeer voor ivf of icsi. toen ik zwanger was bij de laatste iui leefde ik ook van toiletbezoek naar toiletbezoek. En de iui's ervoor weigerde ik rond mn Nod naar de wc te lopen als ik nattigheid voelde, bang voor wat ik zou aantreffen... Het is gewoon slopend, voor iedereen!
Haar dochter heeft mis de 5 de ziekte nu hopen dat ze die zelf niet heeft . Zoals je weet is ze zwanger vandaar hier spanning . Meer in mijn topic dit is jouw topic lieverd. Ik ga niet mijn verdriet hier allemaal neer zetten .
@ chantal: is ook helemaal zo hoor, ik bedoel eigenlijk na jaren hopen en vruchtbaarheidsbehandelingen, ongeacht welke, ik lees nu pas jouw verhaal chantal: sterkte meis, heftig en gemeen!!!
Jemig ik kom weer ff koekeloeren en lees zorgelijke verhalen. Marjah hopelijk was het te vroeg. Jemig ben er stil van als ik al jullie verhalen lees. Wat is het leven oneerlijk. In mijn werk hebben zoveel kinderen een thuis nodig, jullie kunnen ze dat met de grootste zorg en liefde geven. Maar het is zo oneerlijk dat hun ouders niet voor die kinderen kunnen of willen zorgen, en hier zoveel meiden ongewenst kinderloos blijven. Ti's echt honderden keren gezegd, maar hoop echt Marjah dat dit beebje jullie wonder is en blijft! Ik vind je een topper zoals je hier de om gaat!
@marjah: mijn duimen draaien nog steeds voor je meid.. en ik hoop dat jou hematoom net als de mijne door je lichaam zelf opgenomen..!!! duimduimduimduim