Ik wil je vast veel succes wensen en veel succes met deze vreselijke wachturen... ik draai mn duimen bijna uit de kom. Digi knuff!
Hoi Marjah, Heel heel veel succes morgen. Ik bibber met je mee. Het moet gewoon goed zijn. Hou je taai!!! DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!! Veel liefs Bittersweet
Lief meiden! Doet me toch wel erg goed Maar om eerlijk te zijn... IK BEN ZO BANG! Soms ben ik positief en soms ben ik negatief, maar eigenlijk is dat 10% om 90% respectievelijk. Ik voel helemaal niks mee aan klachtjes, tieten zijn gekrompen, en weet ik veel wat... gatverdegatverdegatver. Ik heb zelfs al een mailtje klaar gezet om naar vrienden te sturen als het niet goed is ... *emo* *bibber* *bwech*
oh ja, ik zal proberen zsm te updaten, maar dat zal ruim na 12.00 uur worden. tenzij iemand wie ik ge-smst heb het hier gaat plaatsen...
*knuffel* ik bibber met je mee.. en tegelijk ohhh het móet toch goed komen! Een prachtig kindje mét een kloppend hartje
meis toch. Herken t helemaal van 3 weken geleden... oh ik hoop t toch zo voor je. Ik hou t hier in de gaten!
Ik las net in je andere topic dat de echo goed was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoera, ik ben zo blij voor jullie! Ik hoop snel op een bericht van jezelf zodat je alles in geuren en kleuren kunt vertellen, hoe was het om een knipperlichtje te zien want het hartje is van jullie kindje, ja echt jullie kindje!!!!! Op naar de volgende echo! Wanneer is die?
Marja wow .. ik lees vandaag pas dat je zwanger bent wat gaaf.. maar lees ook vandaag een spannende dag.. Meid ik hoop zo dat het goed is ... knuffel van mij
Wauw marjah zwanger Van harte gefeliciteerd meid en nu lekker gaan genieten!!!!! XXX Veel liefs Bittersweet
Van harte meid met je goede echo! Ben er zelf ook helemaal hyperlink van! En nu genieten. Ben zo benieuwd naar het hele verhaal!