Ongelovelijk! een wonder!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by marjah, Apr 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Majah@ Nee tis niet waar:(:(:(:( kan even geen woorden vinden .
    Oneerlijke wereld is dit:x

Dikke knuf

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Jemig :( Ik spiek hier af en toe mee en ben elke keer bang om het topic opnieuw te openen ivm slecht nieuws. Elke keer is het nog goed geweest en maakt mijn hart een sprongetje voor jullie.
    En nu, toch nog slecht nieuws. Ik ben er stil van..

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Wat is dit vreselijk, Wat een oneerlijke wereld.:(
    Een hele dikke digi knuffel, meer kan ik niet voor je doen.

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

Aug 5, 2009
    1,127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat ongelofelijk hard, gemeen en oneerlijk. Eerst zo blij mogen zijn om dan zo hard weer terug op de grond getrapt te worden. Ach lieve lieve Marjah, wat is dit zwaar voor jullie. Het ene na het andere verlies. De ene teleurstelling na de andere teleurstelling.

Wij hebben ook heel dichtbij adoptie gestaan (VIA gedaan) en ik ben en blijf zo enthousiast over de weg naar dit wereldwondertje. Het is zoiets wonderlijks en ondanks dat het een weg is met een lange adem, probeer hiervan te genieten want ik hoop en duim voor je dat dit een weg is waarin je niet al te veel teleurstellingen meer op je pad gaat krijgen want die heb je nu echt genoeg gehad.

Lieve lieve lieve Marjah, hèèl veel sterkte en hierbij blaas ik even heel veel porties geluk jouw kant op voor jullie adoptiewondertje:)

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    pfff tranen over mn wangen hier, mede omdat het verlies hier ook nog zo vers voelt en jouw verhaal lezend haalt alles naar boven. Al kan ik me iets voorstellen van het verdriet, het zal niet te vergelijken zijn. Wij staan nogredelijk bovenaan jouw lijstje, aan de voet van ivf. Jij moet afscheid nemen van die droom. Zooo oneerlijk! Ik kan niets zeggen om je te troosten. Woorden dekken de lading gewoon niet... Een digi knuffel is het enige. En ik hoop van harte dat jullie dat prachtige kindje met choco bruine ogen snel in jullie armen mogen sluiten!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jeetje....wat ongelooflijk oneerlijk! :(
    Ben je ein-de-lijk zwanger, zie je bij de echo een mooi knipperlichtje...denk je eindelijk te kunnen genieten en dan....gaat het mis....

Wat erg! Ik had het je zo vreselijk gegund.

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet en ontzettend veel succes bij je adoptietraject.

7. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

Jun 15, 2011
    656
    2
    18
    Female
    Tilburg
    Jemig.. Geen woorden voor!! Wat een pijn en verdriet moeten jullie hebben!!! heel veel sterkte en ik hoop echt dat het verloop van adoptie goed mag verlopen voor jullie!!

Sterkte!!!!!!!!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wat oneerlijk lieverd een hele dikke knuffel en we zijn er voor je

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ...... Schrik me de .......

Heb ff geen woorden....

Sterkte en knuffel

10. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Neeee toch? Wat ontzettend verdrietig voor jullie :( Zo oneerlijk dat je op de valreep dan eindelijk goed zwanger bent en het alsnog misgaat :( Ik word er gewoon boos van :x :x :x

Heelveel sterkte. En ik hoop heel erg dat je het gezinnetje kan stichten waar je zo naar verlangt.

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Oh Marja, wat vind ik dit verschrikkelijk voor je!
    Ik heb kippenvel en de tranen staan in mijn ogen...
    Maar jullie zullen ouders worden, ergens wacht een kindje op jullie die al jullie liefde en aandacht zal krijgen, dat moet gewoon!!!
    Sterkte meis en een hele dikke knuffel!

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Och meid toch wat een verschrikking! Tis toch zo oneerlijk!
    Ik vind je ontzettend dapper.

Er is zoals Doortje zei vast een prachtig kindje dat op jullie wacht.
    Hopelijk vinden jullie een lief baby'tje. Laat jullie je goed voorlichten, en daar is vast een kindje, die jullie graag als ouders wilt!

Sterkte!!

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marjah@ Lieverd ik dacht en denk aan je .
    hoe gaat het met je ?

14. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    zwaar waardeloos. Ik ben zo ontzettend verdrietig...
    en boos en teleurgesteld en wanhopig. Voel me alleen (ben ook alleen, want man is steeds aan het werk en de meeste dinnen duld ik nu niet vanwege dikke pensen en pasgeboren baby's.
    Zie als een berg op tegen "het gewone leven"

En... pas dinsdag afspraak in zh, dus dan pas beginnen met pillen en als dat niet lukt... dan weet ik niet wanneer de curettage gaat zijn.

Kus, M

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Marjah dikke knuffel

doen ze nog wel een echo? moet zeggen dat ik dat zelf destijds wel wilde, puur om voor me zelf zeker te weten dat het echt einde oefening was.. heb het met beide mk gehad...

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ga ik zeker om vragen. Ik loop al de hele week te brullen dat het niet mogelijk is. Dat ze het verkeerd gezien hebben.

zucht

Bedankt meiden...! :)

17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marjah@ Wat snap ik dat goed dat je boos bent en teleurgesteld en verdriet hebt.
    Is niet zo gek je was zwanger en in eens is het over.
    En dat je geen dikke buiken enz wil en kunt zien is ook begrijpelijk.
    Had ik ook met mijn mk .
    En eerlijk gezegt moet ik ze nu ook niet zien , we hadden deze ronde even het gevoel dat het raak was . Voelde me zo anders .

Dikke knuffel en kus .

18. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Marnat, ik las al zoiets over raar voelen :(
    In ieder geval is het wel goed met je zus :) Fijn!

@hier: eerst bier en dan wijn, wat betekent dat?

in dit geval dichtvallende oogjes ;)

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    wijn na bier geeft plezier zeggen ze dan. hopelijk geeft t iig een goede nachtrust! dikke knuffel!

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    dosis cytotec wil per zkh ook nog weles variëren, ik kreeg 4 tabletten per keer en 2"dagen tussen elkaar. Mocht bij t inbrengen meteen 2 ibuprofen 400innemen, had verhaal op zp gelezen dat dit effect afzwakt maar was volgens gyn onzin. Ik heb nauwelijks fysieke pijn gehad. Ik heb het vruchtje kunnen opvangen, vruchtzakje was nog helemaal intact incl navelstrengetje, heeft mij heel erg geholpen bij de verwerking.

Ik wens je alle kracht toe om deze dagen door te komen. Geen idee of je gelooft, maar ik zal voor je bidden!

liefs Jacq

Share This Page