Ongelovelijk! een wonder!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by marjah, Apr 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,034
    6,138
    113
    Happyland
    brul!!!!!:)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lief Marjah'tje,

Heb jij gewoon stiekem hier een topic aangemaakt??
    Zo mooi, zo bijzonder, zo fijn en zo ontzettend blij voor jou

:D

Vandaag zei ik tegen je dat ik je gewoon ging knuffelen en ging feliciteren. Je zei dat dat wel voorzichtig mocht, maar meer dan zw..... was je nog niet. We liepen door, van de conserverenafdeling door naar de toetjes afdeling en weer door naar de sapjes. En terwijl jij een pak druivensap (jakkes ;)) pakte hoorde ik jou zeggen: tuttetuellelalaladetututblablab ik ben zwa....

Jaaaa!! Je zei het!! Hardop!! Luid en duidelijk!!
    Je zei weer een letter!!! :D

Ik hoop dat er elke paar dagen een letter bij gaat komen!!

Één van mijn liefste forumdinnetjes is zwa(nger)!!!

Heb je geknuffelend, met je gegeint en een traantje van blijdschap weggevinkt. En... Ik heb over je buikje geaaid en tegen jouw kanjer gezegd dat 'ie goed moeten blijven plakken!!

Ohhh had ik je al verteld dat ik zo onwijs blij voor je ben???

:D :D :D

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,472
    4,922
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ah! Is ze al 'zwa'? Dat had ze mij nog niet verteld! Toppie! Jij komt er wel meidje!

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fantastisch! Super gefeliciteerd!
    Na de lange weg die je (jullie) hebben afgelegd om hier te komen hoop ik dat je een. Heerlijke onbezorgde zwa... hebt!!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Van harte gefeliciteerd meid!
    Vandaag al 4w3d :) Ik hoop dat je tussen alle twijfels en angsten door ook heerlijk kunt genieten van het "zwa" zijn!

Ook hier zo iemand die wel eens onderin je topic heeft gehangen..

6. giraf

giraf Niet meer actief

Je bent zwa! Gefeliciteerd!(en nog maar 4 letters verwijderd van het hele woord ;) :) )

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi wonder meid! Ga er maar lekker van genieten zoveel als je durft. Waarom zou dat niet mogen. Die hele medische molen is al ellendig genoeg geweest. Nu is het jouw beurt!

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :)

wat is het enorm leuk om hier te komen :)!
    en toch helpt dit op de weg naar het besef!. Zo langzamerhand gaat het de goede kant op. Zoals maartje al schreef heb ik al per ongeluk het zwa-woord er uit geflapt. OEPS :D

alles goed! geen veranderingen dus dat is goed!
    * misselijkheidsvlaagjes :)
    * veel "honger" en dan tijdens eten geen trek :)
    *moe :)
    * emo :)
    * darmpjes doen raar:)
    * jeukende (.)(.) en ze lijken nu iets te gaan veranderen. Helaas nog niet groter ;)
    * af en toe zwart voor de ogen :)
    * lichte rugpijn
    * geen krampjes :)
    * geen bloed :)

YEEEEEEEAAAAAAAAHHHHHHHHH
    klachtjes :D
    Ikke!?!
    heuh?
    Ik ben ZWA!
    :D

Marnat: mooi gesproken

Zara: banner.... eng! daar staat het z-woord uitgeschreven en ze hebben er geen een met ZWA. Of ken weet jij die wel te vinden ;)

alle andere lieverds (te veel om allemaal apart te noemen): dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marja@ Dankje het is toch waar je hebt er hard voor geknokt en doe je nog maar nu op een manier die jij fijn vind.
    Met iedere dag een letter er bij ZWA heb je al het hele woord komt geloof me duim voor je meis.

Hier komt het niet al blijf ik knoken een beetje .
    Ik ben nu ook even in emo dat heeft een andere reden . lees mijn topic mocht je willen .

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd meid!!!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    WHAAAAAAAAAA, MARJAH!!!:D:D:D:D:D:D!

Ik was in je profiel om je een krabbel terug te sturen, maar toen zag ik staan: laatste activiteit: ik ben zwanger!

Dus ik dacht HUH?!?!!?!? ff spieken hoor en ja hoor, daar is ie dan! Je eigen topic op dit mooie gedeelte!!!!!!!!!

Gefeliciteerd lieverd, nogmaals! Het is jullie zo gegund!
    Hoe gaat het met Marjahman, beseft hij het al een beetje!?

En omgeving, al mensen ingelicht of is het nog even een geheimpje?!

Ik hou je vast, iig tot aan die 1e echo! En hoop dat ik je daarna los kan laten zodat je nog hoger kan zweven!!!!

Liefs

13. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    heey loesie!

ja het moest er toch maar van komen ;)
    hier kan ik iig juichen tot ik een ons weeg (of tig kilo ben aangekomen) ;).

Marjah-man is een bijzondrr figuur. Hij is lief, zorgzaam, stiekem toch ook wel heul stoer, klein hartje, maar ook faalangstig en ziet alle beertjes op de weg. Voor hem is het dus helemaal stap voor stap. Ik heb hem alleen nog maar even zien grijnzen. Hij is nu zelfs degene die vind dat ik morgen of overmorgen nog een cb-digi-met-indicator moet doen.

Geheimpjes? ik? neeee, dat kan ik niet :D

De eerste was de man van een collega (6x IVF en zwanger), midden inde supermarkt! nog geen 4 uur na de eerste posi test :).
    De tweede was mijn directe collega, de derde was ook een collega, daarna (oeps had wel eerder gemogen) de donor en haar man, en vervolgens nog een collega. Tja en intussen had marjah-ma marjah-man al onder druk gezet, dus die had al een zwaar vermoeden. Donderdag na de CB test ben ik naar mijn ouders toe gegaan en dezelfde dag heeft marjah-man het tegen zijn ouders gezegd. Maar dat moet ook wel, want marjah-ouders en marjah-schoonouders zien elkaar geregeld. Zou je net zien...
    duzzzzzzzz.... ik ben al aan het denken hoe ik het mijn 2 dinnen ga vertellen. volgende week zondag hebben we een uitje met de 3 stellen, dus dat is een goed moment. maar hoe? :D

wel heul lief van mijn moeder: ze gaf mij haar boek over zwangerschap. Zo'n antiek ding van 35 jaar oud ;).
    Maar het was lief bedoeld en stiekem heb ik er toch wel in zitten bladeren. Af en toe realiseerde ik me dat mijn moeder dus ook 35 jaar terug zo in het boek zat te bladeren. *emo*

Mijn moeder heeft weinig van zich laten horen tijdens het hele traject, al denk ik ook niet dat ze zich veel gaat bemoeien met de zwangerschap. Het zit niet in haar en onze relatie is (mede daardoor) ook niet echt heel goed.

Ze is heel lief en zorgzaam, maar problemen bespreken is niet haar ding.

Al met al was het geven van het boek, waarschijnlijk het meeste wat ze kon doen.

En dat waardeer is daarom ook zeer.

14. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend mooi dat je nu na zon lange tijd toch zwanger mag zijn. Onwijs gefeliciteerd hoor.

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Wouw, gefeliciteerd!!! Ik ben zó blij voor jullie! Heb de tranen in m'n ogen staan!

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Wauw dat is nog eens een wonder, heel erg gefeliciteerd

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Wauw Marjah wat lees ik nu...
    Je bent gewoon echt zwa(nger)!!!
    Wat geweldig zeg, eindelijk!!!
    Het is je zo gegund en ik hoop dan ook enorm dat alles goed verloopt en je jezelf echt zwanger durft te noemen! Want stiekem ben je dat toch echt hihi!

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Is idd lief van je moeder!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wat ben ik blij voor jullie, hopelijk kan je er echt van genieten..

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Updeetje :)P):

Nog niet getest. Ik ben zo'n plasbibs geworden door mijn zwa-zijn, dus ik moet eerst me weer even concentreren op het concentreren van mijn voorverwarmde pregnyl (oftewel de hcg in mijn pies)
    Dus wordt vervolgd.
    Wel starks testen met de cd-digi-met-indicator, want dat wilde MIJN MAN (!!! :$) graag. Ja een man die die soort dingen wil! Ik vond zo'n sensi-ding al wel voldoende :D.

verder: ik ben dus regelmatig misselijk, maar het is niet heel erg vervelend hoor! Ik heb echter wel door wanneer ik last krijg! Als het heel druk is in mijn omgeving wordt ik "ziek". Handig om te weten :).

week 3.2: etentje met collega's, af en toe tranen in mijn ogen en ik moest me ernstig concentreren op het niet overgeven. Ik was me echter nog niet bewust van zwa-zijn.
    week 3.5: workshop gegeven voor studenten, hele dag gerend en gevlogen en gebabbeld. Wel bewust van zwa- zijn en ik heb de hele middag oprispingen gehad.
    week. 4.2: etentje bij ieoor: maartje, ieoor en ieoor-man waren lekker aan het kletsen en ik dacht "hmmmm....". Heb lekker stil aan tafel gezeten.
    week 4.3: koppie met vrienden (10 man, waarvan een aantal zeer luidruchtige heren en een blaffende kl*** hond). Elke keer als een begon te lachen, dan kromp mijn maag samen. Op een gegeven moment heb ik mijn man ernstig boos aangekeken omdat ik naar huis wilde, want die "had nog een half flesje bier, dus "rustig aan". Hij had echter niet in de gaten dat het menens was ;).

Maar nog steeds: Yeaaaaahhhh klachtjes :)
    (Nog niet "jubelend" boven de pot gehangen)

@zwa-zijn: Ik heb gisteren aan man-lief gevraagd of hij het idee heeft dat het goed gaat komen. Mister ik-zie-alle-beren-op-de-weg zegt gewoon, dat hij helemaal overtuigd is dat het goed gaat komen :). En ik ook! Eigenlijk zie ik namelijk oom helemaal geen beren. Okee, ik realiseer me dan wel dat ik misschien wel realistisch moet zijn, als ik weer eens in een jubelstemming ben. Het kan ook misgaan, en dan is de val ernstig hard.
    Maar, voor NU, ik ben gewoon overtuigd dat dit goed gaat!
    Dus waarom nog niet het z-woord?
    geen idee! Mijn man zegt het woord wel gewoon :$
    Waarom ik dan nog niet. Vanochtend was ik van plan om het woord gewoon te gaan gebruiken, maar toch blijf ik ergens steken.
    Misschien ff proberen... ik ben zwanger!
    Hmmm voelt nog steeds raar, dus de grote lettertjes toch weer ff verkleind.

en dan die banner, he...
    misschien moet ik het proberen...
    jullie merken vanzelf of het me gelukt is.

Waaaaahhhhh
    ik ben zwa!

Share This Page