Ongelovelijk! een wonder!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by marjah, Apr 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mups

Mups Bekend lid

Jan 9, 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Van harte gefeliciteerd en hopelijk blijft de kleine lekker plakken!

2. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    YES! ik ben ook een TROL!
    en ik ben er trots op :D

Brrr... straks gaan mijn dinnetjes van zp mij een trol vinden :(
    en doet me stiekem enorm veel pijn.
    Ik weet dat ze het mij gunnen, maar het is zo ontzettend confronteren. Helaas weet ik dat maar al te goed hoe zij zich voelen, als ze me voorbij zien stuiteren.
    Ik gun hen zoooooooo!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieverd, ik snap zo goed wat je bedoeld, heb dat ook lang gehad en soms nog steeds wel...
    Er zijn nog zoveel lieve meisjes welke inmiddels in zowel jouw als mijn hart zitten die ook al lang aan de beurt hadden moeten zijn. Maar jouw bewandelde weg is ook zo gruwelijk dat ik zeker weet dat die andere lieve meisjes waar je het over hebt het jou onwijs gunnen. Tuurlijk gunt iedereen het zichzelf net iets meer, maar dat is mmmens eigen...

We kunnen niets anders doen dan handjes vasthouden en er voor elkaar zijn.
    En dat ben jij, nog steeds... OOK nu jij een dikke vette
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=241599&stc=1&d=1335728101
    bent!! :D :D :D
    En echt, ik weet dat ze het jou onwijs gunnen!! Want dat doen we allemaal!!!

Kus

4. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Zo, nu even socio rea-en op alle lieve meiden die mij zijn komen feliciteren.
    Ik ken jullie niet allemaal en er staat helaas ook niet overal een onderschrift bij, ik hoop dus dat ik jullie goed heb gecategoriseerd...

@iedereen:
    bedankt natuurlijk!

@Alle meiden met (pasgeboren) kindje(s) (babystew, sandra, doortje25, jessie80, chocochick, marloes80, mvl, caruli, moontje2008, HappyLuna, Judith1982, Nynke, Mikkydj, Nataly, Zinaa, Esser, Meijke, vonnie32) :
    wat lief dat jullie zijn komen spieken. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie gezinnetje.

@ niets in het onderschrift (Akkoe, mamsja84, sydneys) :
    Ik weet niet veel van jullie (lees niets), maar heel erg bedankt voor jullie steun :)

@ alle zwangeren (mups, baby sweet, moosey, amy81, chocoladekoekje, hummetje83, loesie1982, natalyD, aislyn, ratatosk, leenislief, skimms, babyvis, Dotty, Star880, Amona, ukoldaatje, jojo83, vivianbraak, nonaches, fenyalara, jetta 30, littledreamer, alexandra80, evelien28) :
    wauw, wat een wonder he! Ik ben ontzettend blij dat ik dit tegelijk met jullie mag meemaken. Ik duim voor jullie allemaal voor een prachtig wondertje in de komende maanden.

@alle (nogmaals) hopenden (brabbel1988, ricmar94, luukske, soekie, evenstar, maybe3, pien15, emmy82 :
    succes meiden! ik hoop dat jullie snel zo'n mooie positest hebben

@alle meiden die een poging gaan starten/bezig zijn (giraf, be happy, ella27):
    sterkte met de mmm, ik hoop zo dat alles voorspoedig mag verlopen. En dat er niet al te veel tegenslagen volgen.

@meiden die op hebben moeten geven (daffyduck, marnat);
    kan me niet voorstellen hoe het voelt... Sterkte met verwerken. Ik wens jullie alle liefde en geluk

@Sophy:
    Wat vreselijk dat je al zo veel mk's hebt gehad en je eileiders zijn beschadigd/verwijderd, ik hoop dat Gent je verder kan helpen. Ze kunnen er veel, dus "who knows"!?!

@bloembie:
    sterkte na de mk, ik hoop dat het snal raak mag zijn. En dan voor een hele lange tijd natuurlijk!

@murphy:
    wat goed zeg! toch nog 1 IUI en dan dit :)

@ Flippo:
    jeempie, ik hoop da " je je zelf snel weer terug vind"

@ Zara:
    respect voor je poging! duim duim duim!

@babyzz:
    ik zie dat je een bbz hebt gehad, heel veel succes verder.

@melanie1986:
    sterkte, zo net na je mk...

@Stephanie78:
    ik hoop dat je niet erg lang hoeft rond te lopen als mmmeisje

@Bittersweet:
    succes met je ecd poging! je ziet waar het toe kan leiden :D

@Gabrie, Ieoor, Maartje, Sikki, Merah en juulzon:
    jullie zijn fantastiche meiden. Zonder jullie was ik nooit zo ver gekomen. Dank!

Ik merk dat andere zwangeren aan het spieken zijn onder het kopje joepie ik ben zwanger...
    Blijkbaar kan ik het kopje nog niet echt vinden en heb ik het gevoel dat ik nog steeds aan die andere kant hoor. Ik kwam er wel eens, maar toen was het toch anders... HEEL ANDERS :(.
    Wie weet, binnenkort durf ik het aan... Dan hoop ik, dat ik vele anderen blij kan maken met mijn felicitaties!
    Ik weet nu immers hoe het voelt, als er zo veel mensen je komen steunen en feliciteren :)
    Zo gek zo gek zo gek!
    Brrrr het is zo onwerkelijk.

5. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maartje: wat doe je nou?
    mijn haar zit toch wel beter dan dat, toch?
    Nou ja, de richting van de haargroei is in ieder geval wel juist :D

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    oh en.....

Tromgeroffel

....

jawel

.....

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    AHUM, ;) :D
    Nog ff wachten tot deze er uit is trolletje! ;)

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mooie banner en mooie test!!

9. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ha ha, de dementie slaat nu al toe! 100 berichtjes doorspitten en dan goed onderverdelen in de juiste categorie blijkt erg moeilijk te zijn!
    Heb mijn eigen gebrabbel ;) niet goed gelezen!
    Sorry!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Bedacht me net dat ik gisteren, zo goed als, symptoomloos de dag ben doorgekomen :$
    Op iets meer plasbibserigheid na.

Maar ach! Zo'n mooie test, dus wie doet me wat :)

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,287
    1,461
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ben zo blij voor jullie met die mooie testen, het is jullie zo gegund. Op naar de eerste echo op 11 mei, weer een bibbermoment.

Dikke kus.

12. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,881
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Oh wat een mooie test en zomaar een banner :D Wat heerlijk en wat word ik zelf ook altijd blij als na een moeilijk traject weer iemand zwanger is, dat geeft toch een beetje hoop voor mezelf ook..
    Gefeli nogmaals :)

13. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja nataly, echt een bibber moment...
    Ik tel de dagen echt :D: De teller staat op 11 nachtjes!!!

Wat bijzonder ook he, dat jij nu ook 2 lieve jongetjes hebt :)

Sophy,
    Ik hoop echt dat Gent iets voor je kan doen! Je staat nog aan het begin van het traject, dus alles kan... het lijkt alleen zo vaak dat het allemaal NIET kan.
    Vaak wordt er gezegd dat "wonderen bestaan", nou dan riep ik altijd "wonderen komen alleen voor bij andere mensen, niet bij mij". Maar ik had ongelijk... Dit wonder is in ieder geval geschiedt, nu de rest van de 9 maanden nog "even".

Ik hoop dat het ook bij jou zo zal gebeuren.
    En bij alle andere meisjes hier natuurlijk :)

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,287
    1,461
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb zooooooooo gehuild toen wij met 6 weken en 5 dagen een kloppend hartje zagen, wat geeft dat een opluchting. Kan me het gevoel nog zo voor de geest halen die dagen naar de eerste echo toe, KILLING!!!!!!

Daarna blijft het nog wel spannend maar er valt wel een last van je schouders als je een knipperlichtje hebt gezien.

Mijn duimen draaien dus nog steeds voor je, nog 11 dagen!

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,287
    1,461
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb de 2 mooiste jongetjes van de hele wereld en dat met maar 1 eileider (links is helemaal verkleeft) en een AMH van 0,10!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Tja... leuk een kloppend hartje met 6+5. Had ik ook, maar een dag erna was het over :(. 't kan verkeren.
    Bah bah bah

Ik hoop dus nu maar op een kloppend hartje ,een joekel van een beeb-to-be en dan maar zien waar het schip strand.
    Wordt het de haven?!

HOPE SO!

17. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Speciaal voor Merah een nieuwe banner!

18. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Update:
    Van de week hebben we het al even tussen neus en lippen door aan onze ouders verteld. Moest ook wel, want mijn moeder had mijn man al voor het blok gezet en mijn vader komt regelmatig bij mijn schoonouders op visite.

Dus mijn schoonouders waren gisteren even heel lief op bezoek geweest. Gelukkig nog geen felicitaties en gekir van mijn schoonmoeder, maar gewoon even een luchtig gesprekje over hoe ik me voel. "heb je al last van je (.)(.)? Want dat is het eerste wat je voelt hoor!"
    Nou niet bij mij, dit keer. De vorige keer wel, en ik toen in eerste instantie maar denken dat het van de utro kwam ;).

verder was het gezellig en er werd voor mijn schoonvader een flesje wijn open getrokken. Toch raar hoor, ik loop langs die opengemaakte fles wijn en denk... aaahaahhhhhhh lekker!
    om vervolgens maar heel hard de keuken uit te rennen ;).
    Mogelijk komt de donor vanmiddag op visite, dus dan kan ik het misschien aan hen slijten en anders moet mijn schoonvader van de week verplicht aan de rode wijn. Of het gaat in de pan (slokje in de pan en slokje voor mijn schoonmoeder).

In ieder geval is het nu prachtig weer en ik geniet van het zonnetje. Daarna gaan we op verjaardag bij een meisje van 12. Heel gezellig, maar toch ook weer raar... Hoe kan ik (Op verjaardag/koninginnedag) nu geen biertje of wijntje achterover gooien :$. Ze zullen wel weer denken. Ze doen maar ;).
    :D
    Vanmiddag dus misschien de donor en haar gezin.

En toch... lig ik met een grote grijns op mijn tuistoeltje met mijn voetjes omhoog. Handjes op mijn buik en droom een heel klein beetje (boel).

Wel heel raar, de kat (is niet een extreme schootzitter) komt de hele tijd knuffelen, maar weigert nu echt om stil te gaan liggen in mijn buurt. Gingen katten niet juist op zwangere buiken zitten?
    Rare kat :D, maar dat wisten we al!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Kan blijkbaar geen genoeg krijgen van dit topic, dus ik ben er weer!

Zeg... kan iemand mij helpen?
    Volgende week zondag heb ik een uitje met mijn twee beste vriendinnen en hun mannen. Beide voorzien van kids en een van de twee is nu zelfs zwanger. Hebben jullie nog een leuk idee om het hen te vertellen?

Liefs M

20. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

Aug 5, 2009
    1,127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey marjah,

Leuk om jouw onwerkelijkheid te lezen:)

Overigens heb ik nooit echt last van mijn borsten gehad, ze zijn ook amper gegroeid: ik zie nu langzaam pas verandering....

Enne, wat betreft wijntjes en biertjes: heel herkenbaar! En oei, wat mis ik die! Vooropgesteld: ik heb het er met ALLE LIEFDE voor over maar als ik soms onzeker ben of de boel de boel wil laten is juist onderuitzakkken met een goed glas witte wijn en lekkere franse kaasjes het eerste wat ik zou doen;)

Wat betreft vertellen! Ik kon het de eerste 15 weken zelf nog niet geloven dus heb mensen gemaild, mijn motto uit pure zelfbescherming was 'zolang ik het nog niet geloof mag de rest dat ook niet'. Puur bang, maar ik lees bij jou ook veel enthousiasme, heel goed, kan ik een voorbeeld aan nemen! Ik heb 1x een miskraam gehad maar had het toen wel al heel enthousiast mijn familie vereld, ik had foto's gemaakt vd positieve testen en zei op een gegeven moment 'oh ja, kijk eens, ik wil jullie nog een leuke foto laten zien....' haha, het ongeloof op het gezicht van mijn zussen en moeder, geweldig! Jammer dat het misging dus de keer er op heb ik het even tussen neus en lippen door verteld.

Meis, succes en blijf lekker wegdromen!

Liefs, amy

Share This Page