Amy: je weet dus nooit of je er goed aan doet, blijkbaar! Vorige keer hadden wij het juist nog niet aan veel mensen verteld. Toen het mis ging baalde ik daar toch ook wel een beetje van. Nu dus iets minder gematigd, terwijl jij juist gematigder bent. Dat e-mailen ga ik ook doen hoor! Ik ga nog niet in een volle kamer staan juichen dat ik zwanger ben. En je weer wat er volgt op zo'n aankondiging: enthousiaste felicitaties. En daar zit ik nog niet zo op te wachten. Ja, wel met beste vriendinnen, maar niet Jan en alleman.
Oh ja en wat enthousiasme betreft: ik heb ook van vorige keer geleerd dat ik moet genieten. Dus dat doe ik nu dus gewoon lekker wel! We zien wel
Dat herken ik marjah, ik had het de keer vd miskraam ook niemand verteld op mijn familie na. Ik merkte toen wel doordat niet iedereen mijn euforie vd positieve test had meegekregen ook mijn verdriet niet echt snapte, om die reden heb ik het dit keer goeie vriendinnen wel direct verteld! Spannend allemaal he, ik ga voor je duimen dat je een mooie echo krijgt en op naar die 9 maanden!!!
Marja@ Dankje meis het geluk lacht ons toe met al onze plannen. komt helemaal goed hoor. Heb de goede weg in het niet krijgen van een wonder al weer gevonden. Blijf je volgen vind het zo bijzonder . Het geeft geen hoop maar wel doorzetting s vermogen. Om de andere weg te vinden en er wat mooie s van te maken. Tante worden voor de tweede keer heeft toch ook wel wat he!
Marjah, ik ken je naam nog uit de topics over vruchtbaarheidsbehandelingen. Wat geweldig om je eindelijk hier tegen te komen. Gefeliciteerd!!! Geniet ervan, het is extra bijzonder na zo'n lange weg.
Wauw kanshebber! nog 4 weekjes en 1 dag goed meid! @hier: de donor en haar gezin was net op visite en het was heel gezellig en toch bekruipt me in eens het gevoel van "oh god, zullen we dit ooit meemaken?" Toch weer super onzeker en een stuk minder enthousiast . Ik heb zitten huilen toen ze weggingen. Zegt ze ook nog dat ze het zo nog een keer zou gaan doen, als het nodig is. *emo*
Enthousiaste felicitaties... alleen voor goede vriendinnen.... ??? Zo blij dat wij daar met zn allen bijhoren!!!!!! VAN HARTE!!! Je bent zwanger!!!
whahahahahaha ja jullie allemaal maar dat is toch anders. De meesten van jullie kom ik niet dagelijks tegen. Of misschien wel, maar dat weet ik dan niet .
Snap wel wat je bedoelt hoor! Ik kon het ook niet zo goed hebben. Irriteerde me er zelfs een beetje aan. Voor mijn gevoel was alles nog zo onzeker en met de miskraam nog vers in het geheugen... Voor anderen was dat dan ook weer moeilijk. Mensen hebben mij zelfs verweten dat ik in het begin 'niet enthousiast genoeg' was over mn zwangerschap. Nou ja! Gggrrrrrr.
Gefeliciteerd met je mooie banner!! En je mooie zwangerschapstesten!!! En met je prachtige oh zo gewenste en gehoopte zwangerschap!!
Bij mij moest ook echt een knop om toen ik eindelijk zwanger was. Ik dacht steeds: nu gaat het goed, nu geniet ik, maar er kan nog zoveel misgaan in de komende maanden... Na een maand of vier kon ik een beetje loskomen van de MMM. Het is denk ik wel verstandig om een slag om de arm te houden, maar ik hoop echt dat je ook probeert te genieten van iedere dag dat het duurt. De kans dat het goed gaat is deze keer echt aanwezig!