Figuurlijk hè....?! Zonder figuur dan. Want dat is weg.. En letterlijk Snel met rollator.... (je hebt nog wat opmerkingen te goed hè marjah ) @sammie en ricmar Allebei succes,..!! Xx seth
Wat heb je een mooie banner! (en wat heb je die verdiend zeg!) Ik krijg kippevel van je blije updates hier, ik ken je niet, maar ik ben echt ontzettend blij voor jullie!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van alle mooie momenten, en onzeker blijf je toch de hele zwangerschap, ja zwangerschap want ja jij bent ZWANGER!!! WHOEIIIIIIIIIIIIII
Marjah, ik kwam even spieken naar je mooie banner...Wauwieee Hij is prachtig en ohh zo verdiend! Geniet van het prachtige wondertje in je buik.
Onwijs gefeliciteerd!! Vind het zo gaaf voor je dat je zwanger bent! Steeds een beetje meer genieten, en dat ben je al aan het doen geloof ik, goed zo! hele fijne zwangerschap, groetjes van weer een meelezer
Marjah van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Geniet ervan meis het is je ontzettend gegund. Ik volg je al een tijdje
Hey marjah, Ben niet vaak meer te vinden op zp. Maar zo af en toe kom ik weer aanwaaien om te zien of er nieuwe zwangere zijn. En wat zien ik.... Marjah zwanger. Onwijs gefeliciteerd!! Het is je zo ontzettend gegund. Je hebt er zo voor geknokt en ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt. Probeer te genieten van de aankomende tijd. Liefs Dancer
Heey meiden wat lief dat jullie er (weer) zijn updeetje: MOE! sowheeeee! ver-schrik-ke-lijk verder: NIKS ja, af en toe wat opgezette buik, maar dat mag de pret niet drukken. Alweer 5 weken, wat vliegt de tijd (NOT). Was het maar volgende week vrijdag! Vandaag heb ik het onze manager en mijn directe mannelijke collega verteld. Beide waren door het dolle heen . Joepie! Vrijdag ga ik het mijn directe leidinggevende vertellen. Mijn motto is: als het mis gaat ga ik het ook vertellen, dus kan ik het net zo goed nu al doen. Plus, zo kan mijn baas zich even geestelijk voorbereiden, hahahaha. Leidinggevende krijgt in 2 weken te horen dat 2 van zijn 5 puntje puntje puntjes een andere werkgever krijgen. Collega andere baan en ik (hoop ik) de UWV over een aantal maandjes. Woehahahahaahha, net goed (heb het niet zo op de baas ) tot zover de updeet. Ik ga naar bed
Jaren lang heb ik slecht geslapen en was dit mijn normale tijd voor wakker worden en met een beetje pech was dat nog eerder. Nu slaap ik, om eerlijk te zijn, echt stukken beter in de afgelopen nachten. Heerlijk! Een lekkere diepe slaap Vannacht dus toch weer ernstig op tijd wakker, dus tijd om de boel eens te overdenken. Ben ik al verder gekomen dan zwa? Hmmm, nee! Ik heb het z-woord al een keer echt gebruikt, maar dat was voor het afbellen van de fysiotherapeut. Ben ik dan niet stiekem al zwan? Ik heb me er nog niet op kunnen betrappen. Wel loop ik tegen papa to be steeds te kirren "weet je het al, weet je het al! Al 5 weken!", al zal dat vandaag veranderen in 5 weken en 1 dag Wauw! Ikke? Wij? Ieks!
Wat ongelooflijk leuk, dat na al je inspanningen en zorgen je alsnog zo beloond worden! Hopelijk voorspoedige zwangerschap en lekker genieten!
Lieve Marjah, Je durft nog niet op te schrijven 'ZWANGER' maar wel 'papa to be' het wordt tijd dat je jezelf vertrouwen gaat geven meid hihi, nee hoor, ik snap je onzekerheid als geen ander: eerst maar even dat kloppende hartje en tot die tijd op de overleefmodus: 'het is zoals het is' en nu VOLOP duimen dat het kleine hartje bij jouw binnen over een paar dagen 'kedengkedeng' gaat doen!
Haha! Hmmm best wel tegenstrijdig Ik was altijd al meer met gevoel ga mannetje bezig. Zo kon ik veel mama's gewoon aankijken, maar ik begin te janken als ik papa's met kindjes zag kroelen. Nog maar 8 daagjes en dan is de echo! @ mvm: rare organisatie! Vorige week dinsdag al aangemeld, maar nog steeds geen reactie van mvmevrouw. Wel contact opgenomen met mvm en heb het nr van haar gekregen en ik Heb gisteren haar mobiel ingesproken.
7 dagen nu meid.... weer een dagje verder.... hoelaat mag je?..... (kan ik mee de uren gaan aftellen.... )