Nog maar 7 daagjes inmiddels!!! Spannend marjah, en wat betreft emo worden bij elke gedachte rondom manlief herken ik wel: manlief achter de kinderwagen, een blij kindergezichtje als manluef thuiskomt *huil* hoop ZO voor je dat het gaat gebeuren! De kans is nu ongeveer 80% he, en na dat kloppende hartje 95%, hou je daaraan vast: de kansen zijn veeeeeel groter dat het goed zit dan dat het niet goed zit!
eeen brok in me keel, wat super voor jullie! kan me voorstellen dat je het z-woord nog niet durft te zeggen maar elke week komt er een letter bij en dan zal je het vanzelf geloven en kunnen zeggen!
Heey, bedankt Wtje! heel veel succes met missie beeb. Ik zie dat je nogmaals moet testen ivm bbz. Hoezo zit dat? Amy: je hebt best wel een beetje boel gelijk... waarom is het dan zo moeilijk te geloven? Nataly: uiteraard! Nu was de teststreep even donker, zo niet donkerder, maar de controle streep was lichter. Duzzzzzzz LadyLola: thanks! je gaat al lekker, zie ik in je banner . Wauw, de 12 weken gepasserd @hier: zo ontzettend onzeker! Ik zie mezelf al volgende week van een koude kermis thuis komen. En dan heb ik nog een lekker weekend voor de boeg: "honderden" bezoekers vanwege een evenement, trouwdag en moederdag. Brrrr, als ik er alleen maar aan denk . Verder: af en toe krampjes en ontzettend moe. Ow ja en een beetje last van mijn rug (niets nieuws voor mij, maar het is ietsies meer geworden). En mijn darmpjes werken weer even naar behoren. KLACHTJES . @vader: gisteren waren we bezig met de voorbereidingen voor "het evenement" en er moesten af en toe zware dingen getild worden. Ik wist me er steeds goed onder uit te wurmen , op een gegeven moment zag ik iets wat ik per se weg wilde hebben. Ik tilde het (compleet vanuit stand) op, maar toen realiseerde ik me pas, dat het ding volledig gevuld was met 10 liter ofzo. Mijn vader, die ondertussen binnen was komen wandelen, begon op me te foeteren dat ik dat niet mocht en kwam op me afgesjeest. Mijn vadertje van bijna 80*! Begint ie te geillen dat dat gevaarlijk was, veel te zwaar en het spul wat er in zit is niet goed voor me! De andere dames (die nog van niets weten) moeten wel hebben gedacht! . Nou ja, mijn vader is apetrots op mij en mijn ehhh "conditie" en op het evenement van volgende week, dus hij heeft de hele tijd ons (met een grijns van oor tot oor) geholpen. Beetje de stoere man uit hangen. Ach... de andere dames zijn zowat van zijn leeftijdsklasse, dus helemaal grappig. *ouders zijn laat getrouwd en eerst nog een MK. Ik kwam toen moeders 41 was en vaders 44. tjuuuuuusssss
Let wel op je bekken hè?!.... Gelijk op je houding letten Lief dat je vader zo reageerde... (mijn vader heeft eerste zwangerschap compleet genegeerd, met dedrde niet gefeliciteerd.... En sindsdien geen contact) Ik begrijp je voorzichtigheid, maar t klinkt allemaal goed....
Ja dokter! Tja, de chiropractor heeft me ook gezegd dat ik al heel snel zo'n bekkenband moet gaan dragen. Just in case... Voor nu happy!
Nee,... Niet doen.....!! Je banden verslappen dan nog sneller.... Alleen dragen als je wat gaat doen en niet zonder kan,... Ik heb laatste zwanfpgerschap zo min mogelijk de band gedragen... En ging uiteindelijk minder slecht dan bij anderen... Nog wel kreupel, maar kon meer doorzetten.... Gewoon luisteren naar je lichaam, maar wel blijven bewegen...
SEG, als ik op woensdag mijn ei heb gehad en op zaterdag van de tp was van een emmie van 4 dagen... ben ik niet dan al 5 weken en 4 dagen?
Hier inderdaad de 12 weken voorbij, en meid dat moet jou ook gaan gebeuren! Ik kan me voorstellen dat je Zw.... niet in je mond durft te nemen! Tis ook dood eng. Zeker als je zo lang hebt gewacht en hebt gehoopt. Ik wilde het liefst wegkwijnen van de angst, maar ja dat past niet bij mij en inmiddels de magische grens voorbij. De angst blijft, dat zal blijven, ook als onze mini's zijn geboren. Meid wat gun ik jou dit kindje en moeder natuur vast ook! Ik hou je in de gaten
Hi Marjah, Prachtig die banner van jou! Elke dag wordt ie weer wat mooier!! Over zo'n band, ik weet niet of ik hem zo geweldig vind. Maar ik heb er toevallig eentje in huis. Laatst heb ik en hele tas vol met babykleertjes van een nicht gekregen. En daar zat ook zo'n band in, in jouw smalle maatje! Dus mocht je eentje toch (moeten) gaan gebruiken: niet kopen! Die dingen kosten 50 euro, maar dat geval welke ik op zolder heb liggen kun je gratiizzzzz gebruiken. Let me known!!
Even vragen hoor... Bekkenband of Anita belt...? Is niet hetzelfde... Bekkenband is maar smal... Snoert botten aaneen... Verkrijg je via fysio Anitabelt is meer voor ondersteuninG van buikgewicht...en daaruit ontstane rug,buikklachten bij bi en rammelend lijf is Anita niet genoeg... (spreek helaas uit ervaring) Iig is verschil..... Marjah.. Hahaha... Die ene dag maakt niet zo uit op 9 maanden... Vrijdag meten ze toch... En hoor je het wel...
Marjah: nog maar 5 nachtjes slapen!!!! Ik heb echt wel n positief gevoel bij jou hoor, testen stijgen, klachten stijgen: moet goedkomen En daarbij, ik had op de positieve testen na echt 0,0 klachten, oh ja ongikrampen en lage rugpijn heeeeeel naar maar ja, hoorde erbij bij mij (zelfs met bloedverlies, tot 16 weken precies zolang je hcg duurt)! Enne, ik draag wel vanaf week 12 van die hema-ondersteunende buikbanden en ondergoed: dus niet mega-professioneel (en niet megacharmant) maar wel heel prettig! Papa marjah= liefffffff Hoe voel je je nu?!
Maartje, bedankt voor het aanbod! Wil je kijken wat voor band het is? Ik ga nog wel met dezen en genen overleggen over het dragen, maar het is altijd fijn om er alvast een in huis te hebben (of eigenlijk ). Als je dan eens veel moet lopen/staan dan kan ik er voor kiezen. Dus bedankt voor de tips Cerberus. Cerberus, wat is je mening over Amy's allercharmantste buikbanden van de Hema? En jaaaaaaa nog maarrrr 5 *bibber* En MISSELIJK dat ik ben Vanochtend ff snel twee trappen omhoog om husband even ergens mee te helpen. Neee..... niet dat . ff een rubber onder de wasmachine plaatsen, terwijl hij dat ding aan het omhoog houden was. Ik kom boven en begon toch te hijgen en het heet te krijgen. Niet heel veel later zat ik duizelig op de grond en zo gauw ik begon te bewegen werd ik misselijk. Hmmm, traplopen is blijkbaar niet erg goed voor me... In ieder geval niet traprennen Weet ik dat ook weer! Moet niet zo erg om mezelf lachen als de vorige keer. Toen lag ik om alles in een deuk, enorm de hips, jeuk aan jij middenrif, hele nacht door honger, ijs en ijs en ijs koud overdag, terwijl ik 's nachts mijn bed uit dreef, 80x per dag piesen. Nu ben ik me blijkbaar meer bewust dat ik de klachtjes heb en dat ik ze moet koesteren en dat ze heul belangrijk zijn . Al moet ik zeggen dat het nu vervelender is qua pijn enzo, ben ik ik er toch blijer mee dan bij de eerste zwangerschap. IK HEB KLACHTJES OMDAT IK ZWA BEN :
Ow jaaahh! vandaag uitje met beste vriendinnen + aanhang Man vraagt me net, wat ga je zeggen als ze er naar vragen? Ik: ik ga het gewoon vertellen! Hij: ow . Ik: ehhhh en ik ga vandaag aan de jus 'd orange... moet ik gaan verzinnen dat ik blaasontsteking heb? heb ik helemaal geen zin in. HIj: ja dan moeten we wel een heel goed verhaal hebben... Owkeeeeeh! Tja, die meiden hou ik niet voor de gek... Vooral niet als ik dan ook nog eens mijn vleesje extra laat doorbakken, geen franse kaasjes neem (joe neffer no waar het vandaag komt) of filet americain oid. Daarnaast zit ik te wippen op mijn stoel omdat ik rugpijn heb en ben ik (bijnaKOTS)misselijk. En..... ik kan niet liegen Dat is me zo aan te zien. Mijn neus groeit tot een meter! leuk leuk leuk!