Hoi Allemaal, Vandaag aangemeld en kan direct met blijdschap delen dat ook ik zwanger ben van de tweede! Deze maand was onze eerste ronde en al gauw na eisprong/bevruchting kreeg ik last van allerlei kwaaltjes... Dacht dat ik mezelf goed voor de gek hield en probeerde ook aan de vreemde eetlust niet toe te geven! Vrijdagochtend, 3 dagen voor nod dan toch maar een test gedaan, Deze gaf een lichte positieve streep aan! Maar oow dan blijft het nog zo onzeker! Gister ochtend de 2e test gedaan en het streepjes was zeker donkerder geworden.. Nog probeer ik nuchter te blijven, misschien toch dinsdag HA bellen om een bloedtest te laten doen? Of gewoon maar afwachten? wat zouden jullie doen? Ik heb wel last van bijna alle kwaaltjes die je kunt bedenken! En ik heb er ook zeker een goed gevoel over! Maar ook blijft het nog zo onwaarschijnlijk, direct raak!.... Dat hadden we dan ook echt niet verwacht! Ons eerste kindje was niet gepland (gewoon aan de pil zelfs relatie op afstand waardoor we elkaar weinig zagen), ik was bijna 18 toen we erachter kwamen, nu ze 5jaar is vonden we het toch wel tijd voor een tweede..Want het deed al een hele tijd weer kriebelen! In de afgelopen 6 jaar is er veel gebeurd ook in onze relatie en intussen wonen we niet meer samen. korte tijd ook de relatie afgebroken wat al gauw weer naar elkaar toe groeide. Nu zijn we heel gelukkig samen maar niet samen wonend, wij kiezen er ook voor om dit eerst zo te houden... Momenteel woon ik ook in een erg klein eengezinswoning wat met ongeveer 3 jaar gesloopt gaat worden.. Wij denken er aan om dan tegen die tijd gezamenlijk een huisje te gaan zoeken. Ik hoop dmv dit forum een beetje spanning kwijt te kunnen door aankomende weken met jullie te delen... o zo'n spannende tijd!.. Het is dan wel mijn tweede, maar toch de eerste keer dat ik er zo bewust mee bezig ben! En dan is het ook nog zo lang geleden! Groetjes, Melanie, Mama van Daisy
Dan welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!! Moet je om een reden bloed prikken? Anders kun je gewoon je VK bellen.
Het zou eeder zijn als bevestiging... soms hoor je toch van die rare verhalen dat meerdere testen valse uitslagen geven! :s
Jij ook van harte gefeliciteerd ! Wat een mazzel zeg, eerste ronde meteen raak! Ik herken die onzekerheid zeker, maar heb nu zoiets van, ik ga er van genieten! Mijn testen waren ook nog licht hoor gisteren, heb wel nog een clearblue digi testvgedaan en ook die gaf aan zwanger 1-2weken dus nu geloof ik het wel
Ik ga er ook zeker van genieten! Alhoewel dat momenteel best lastig is, want heb ontzettend veel last van misselijkheid en daarnaast de hele dag door honger... niet trek, maar echt honger! En door de misselijkheid weet ik gewoon niet meer wat ik moet eten :S En eet ik niet wat dan wordt ik al gauw duizeligachtig, en nog meer misselijk.. dus het is nu even nog gewoon van alles naar binnen stouwen... Hoop dat dit dan gauw over gaat! dan maar flink genieten