Duizeligheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kleintje88, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ZIjn er mensen die tijdens hun zwangerschap ineens enorm duizelig zijn geworden?

Ik weet nog niet of ik zwanger ben of niet maar ik had vandaag ineens iets vaags we waren bij de ouders van mijn vriend en hadden net lekker gegeten (en ik had voldoende gegeten) ik zat weer op de bank en mijn vriend zat met zijn vader op de computer om hem iets uit te leggen...
    op een gegeven moment sta ik op en ga bij de computer staan om mee te kijken ik stond alweer eventjes maar ineens wordt ik duizelig zo duizelig dat ik bijna naar voren val op de vader van mijn vriend :S
    gelukkig kon ik mezelf nog tegenhouden en mijn vriend vast pakken maar ik voelde (en voel me nog steeds eigenlijk) raar in mijn hoofd daarna werd ik ook ineens misselijk (nee niet het misselijkheids gevoel van teveel gegeten hebben maar een ander soort misselijkheid tja kan niet goed omschrijven...)
    Iemand ervaring mee?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    NIemand?

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou duizeligheid is wel een van de meest voorkomende symptomen als je zwanger bent.
    Ik ben benieuwd of je zwanger bent, spannend.
    Heb je nog meer klachten?

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    mwah valt eigenlijk wel mee.... heb vorige week wel enorme buikpijn gehad.. nu alleen soms wat rechts of links (afwisselend gek genoeg maar meestal rechts) en ben enorm moe!
    Normaal wordt ik altijd als ik uit kan slapen om 10.00 ofzo wakker maar de laatste tijd moet ik geluk hebben als ik om 12.00 wakker wordt dat terwijl ik wel gewoon de hele nacht door slaap... en dan ben ik in de middag alweer moe... (is overigens ook als ik vroeger op sta)
    Verder ook wel veel wit verlies soms wat slijmerig en soms ook gewoon dat het er uit loopt alsof je plast zo'n gevoel...

Maar die duizeligheid heeft echt de overhand echt zwaarr irritant :(
    en of ik zwanger ben of niet nou ja dat zien we bij de test dan wel.... ik hoop van wel natuurlijk maar ik weet niet als ik hier soms die verhalen lees van al die klachten dan denk ik mmm nee dan ben ik niet zwanger....

5. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi

Nou bij mijn dochter had ik wel een soort gelijk iets.. het was een soort duizeligheid.. '

Ik zag gewoon niks meer.. moest weg daar. had inderdaad ook gewoon neergevallen als ze me niet mee naar buiten hadden genomen..

daardoor ben ik een test gaan doen.. eerste keer niet zwanger.. 30 dgn erna.. bleek ik toch zwanger te zijn.. al 5 wkn en 3 dgn..

Dus it could be.. !

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik heb ook een test gedaan nu (was nieuwsgierig) maar omdat ik nog geen menstruatie heb gehad na de pil weet ik dus ook niet hoe mijn cyclus precies is....

maar de test was negatief...... (ik had ook moeten wachten :S )
    over een week of 2 weken nog eens testen als ik niet ongesteld wordt....

Deel Deze Pagina