Vanmorgen kreeg ik een smsje van een goeie vriendin van me. Dat ze 7 januari uitgerekend is.............. Ze is dus 6,5 weken verder als ik GEWELDIG Was bijna al een sms aan het sturen dan zijn we samen zwanger,heb me in kunnen houden. Erg leuk nieuws om te horen
De vriendin van mijn vriend zijn beste vriend is ook zwanger alleen mag het nog niet aan mijn mannetje zeggen want ze willen het pas zeggen als ze 3 mnd is... ze is nu 7 wkn... maar ze vertelde het toch aan mij omdat ik ook zwanger ben.... en gelukkig heel goed ben met geheimen bewaren als het moet.. wel harstikke leuk Heeft ie zometeen een Maatje
Jee zeg, wat goed dat jij je in kan houden, zeg! Ik denk dat ik OF gelijk gebeld had OF gelijk op de fiets was gesprongen om naar haar toe te gaan! Wat leuk, zeg!
Ik zit ook eigenlijk wel te poppelen om het te vertellen aan haar. Maar straks weet iedereen het nog eerder dan onze eigen ouders en datzullen ze niet leuk vinden denk ik. Maar nog ff volhouden zijn van plan om het 6 augustus te vertellen aan onze ouders... LAT HET ALVAST ZOVER WEZEN
ohhh wat is dat leuk zeg!!! ik heb samen met mijn vriendin getest en jahoor, allebei zwanger, ik ben rond 17 feb. uitgerekend en mijn vriendin rond 20 feb!!! is zooo leuk! en nu is mijn bazin ook nog eens zwanger heb ik pas te horen gekregen, is 1 feb. uitgerekend! nou helemaal super!! geniet er maar van deze mooie tijd, en om dat dan nog eens met een vriendin te delen vindt ik helemaal bijzonder!! liefs van bianca