ongelovelijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangernr2, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dilara je hebt gelijk!!
    Ik was ook 18 en zwanger en we zijn nu zwanger van nummer 2.
    Ondertussen ben ik 26 jaar en bijna 10jaar samen en 7jaar getrouwd!
    Ze zijn onvolwassen in hun gedrag,dat lees je toch uit het hele verhaal!

2. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Het is voor ons ook vechten geweest om alles op orde te krijgen want ja ik was 16 toen ik onze eerste kreeg.. maar ben wel getrouwd ( waren al ruim 2 jaar samen en wilde alles goed geregeld hebben), meteen een huis geregeld ( Wat ik begrijp dat dat moeilijk is maar waar een wil is is een weg!)

Het is een keuze als je niet voor abortus gaat ( waar ik ook niet voor ben alleen in extreme gevallen maar dan nog ieder moet dat voor zichzelf weten) maar indien je dan niet kiest voor adoptie of dergelijk, Ben je naar mijn mening wel verplicht om je kind een stabiel en gezond leven te kunnen geven. En ja de ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer maar kijk naar de stabiele optie's voor je kinderen.

3. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Tjah, vind het ook geen ideaal begin om een gezin te starten hoor. Het is toch pas als je samenwoont dat je ook weet of je echt samenpast en samen kan leven... Laat staan met kindjes erbij, die samenleven niet makkelijker maken. Nu als het een ongelukje was en je beiden niet achter abortus staat, heb je niet veel keus meer he.
    Tjah, probeer eerst eens met je vriend te praten wat ervan aan is. En denk dan eens goed na over wat jullie toekomst samen is?

4. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    En weer een bericht waar de TS niet meer op reageerd. Sorry hoor maar als mijn vriend me belazerd dan zou het niet in me opkomen om 's morgens om 06.19 uur een bericht op zwangerschapspagina te zetten. Dan was ik opweg naar zijn huis om verhaal te halen.

Of het nu echt is of niet er staan de laatste tijd wel erg veel 'vreemde' verhalen op het forum, waar niet meer op gereageerd wordt door de TS. Maar goed, wie ben ik zullen we dan maar zeggen.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Misschien komen ze allemaal wel van het zelfde ip-adres af en ligt een persoon waarschijnlijk steeds dubbel van t lachen...

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

je mag best een mening hebben, maar moet dat nou zo ongenuanceerd verkondigd worden? soms is het beter om eens na te denken voor je er vanalles uitkraamt.

ik denk niet dat TS zich er beter door zal voelen

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat denk ik de laatste tijd ook steeds vaker;)

8. Roxyroxx

Joh, alsof TS hier nog ooit zal komen. Gewoon aandachtskreet aangezien mevrouw geen enkele reactie meer plaatst.

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zou denk ik ook niet reageren als ik zo'n topic open en opeens persoonlijk aangevallen word. Terwijl ze zich waarschijnlijk al rot genoeg voelt omdat ze net heeft gehoord dat haar vriend vreemd is gegaan..

10. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ja ik heb hem gesproken.. En meerdere mensen die daar waren. En het was niks meer dan gestook. Die vrouw waarmee mn vriend werd gezien was een goeie vriendin en alle verhalen bij elkaar is me duidelijk geworden dat hij niet met een ander heeft staan zoenen. We zijn vanmorgen samen naar verloskundige geweest en ik ben inmiddels 8weken en 3dagen zwanger :D .
    Mijn vriend heeft het strx gelijk ook aan zijn ouders verteld en de foto laten zien en zijn familie is ook erg positief :) dus weer een hoop stress minder dus. En nu is het tijd voorbereiden en alles klaar maken voor de komst van onze kleine! We hebben er zin in ! :)

11. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    En mensen kunnen het onstabiel vinden... Maar soms kun je zwanger worden door de pil heen en dan doe je er niks aan. En mn vriend en ik zijn beiden tegen abortus en wat ons betreft mag de kleine gewoon komen en dat samenwonen komt echt wel goed ;) dan heb ik liever dat het iets minder stabiel is en samen keihard voor een goeie toekomst te gaan knokken dan een abortus ondergaan en er spijt van te krijgen voor de rest van mn leven!

12. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
  13. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Liever een kindje een minder stabiele jeugd geven zolang je zelf maar nooit met schuldgevoelens hoeft te dealen? Vind het raar, maar goed.. Ik heb altijd al het idee dat ik 30 jaar te laat geboren ben, het zal allemaal wel! Desondanks wens ik jullie veel geluk en hoop van harte voor die kleine dat jullie er alles aan gaan doen om het kindje een leuke, goede en mooie jeugd te bieden!

14. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    mensen hoeven niet altijd dag en nacht online te zijn ;) dat jij overal nu zo snel op reageert betekent niet dat mijn leven ook zo levenloos moet zijn door hele dag achter de pc te hangen :)

15. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Mijn kinderen komen ondanks ik niet samenwoon niks te kort. Maar ik vind een abortus een kindermoord. Ik ben nu 8weken zwanger. Het hartje klopt en er is al een klein mensje zichtbaar. ik zou het never nooit laten weghalen

16. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Het enige wat ik doe is herhalen wat je zelf zegt, nogmaals; Ik wens jullie het beste maar bovenal die kleine!

17. Roxyroxx

Levenloos? Ik heb een stabiele relatie, woon in een huis samen met mijn man en ben bewust zwanger geraakt. Ik hoef niet op zondagochtend berichtjesvte plaatsen dat ik smsjes krijg da mijn man met een ander staat te zoenen, dus shut up!

Overigens knap dat je nu wel ineens snel kunt reageren, maaaargoed!

18. Mardou

Mardou Lid

18 okt 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent in mijn optiek behoorlijk onbeschoft bezig. Niet alleen op dit topic, maar ik zie vaker van die heftige "meningen" van je.
    natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben, maar de meeste vrouwen zitten hier voor een beetje steun/hulp/advies.
    En als TS niet snel genoeg reageert, is het volgens jou al meteen een kreet om aandacht.
    Lijkt wel of je dit zelf tekort komt.

Zullen we het voor iedereen gezellig en toegankelijk houden?
    We hebben allemaal al genoeg hormonen om onszelf onzeker te maken. Laten we een beetje lief zijn voor elkaar.

19. Roxyroxx

Tja, dat kun jij vinden... Ik vind het op zondagochtend plaatsen van een berichtje over dr vriend die vreemdgaat en dan dag later ineens alles weer schone schijn behoorlijk raar, maar hey wederom mijn mening...

En nee, ik kom geen aandacht tekort,. Maargoed, ik ga hier geen tijd meer aan spenderen, kon jouw opmerking alleen niet aan me voorbij laten gaan, maar anyway ik ben klaar hier.

20. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag best je mening hebben, maar dat kan natuurlijk wel op een vriendelijke, genuanceerde manier.

Deel Deze Pagina