TS: ik ben blij dat het allemaal een storm in een glas water bleek te zijn en hoop dat het jullie goed zal gaan. Knap dat je zo'n duidelijke keuze hebt kunnen maken na de verrassing van een nieuw leven. Jullie komen er wel.
TS gelukkig is er niks aan de hand en is je vriend en familie blij met jullie kindje, proficiat met jullie eerste echo, dat verandert jullie hele leven die eerste echo;
Wij zijn er zelf ook blij mee en vond echt heel bijzonder dat je met 8weken al een klein mensje kan zien kwam er met mn zoontje pas veel later achter dat ik zwanger was dus had het nog nooit op deze manier ervaren. Maar geweldig is het wel
Heey hey, heel veel succes met alles! jammer dat mensen soms zo harteloos op je reageren! je hebt het al zwaar genoeg lijkt me! ik ben bij de eerste ook door de pil zwanger geraakt! dus het kan echt!! ik was wel al getrouwd maar zat in een studie...dus volgens toon je al een beetje dubbele liefde omdat je graag wil.vechten voor een sterke toekomst!komt vast wel goed enne mijn tip laat je man gewoon niet meer alleen zonder jou in de kroeg hangen hah
Mooi is dat he, ik vond het toen net een tuinboontje, haha! Wat fijn dat alles toch nog goed afgelopen is, en dat je samen van dat bijzondere moment hebt kunnen genieten! Ik vind het jammer voor je dat je je hart even wou luchten hier en meteen van alle kanten de deksel op je neus kreeg, maar heb het idee dat je daar zelf prima boven staat, super! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!
fijn dat de lucht is geklaard, jammer dat zogenaamde "vrienden" zich zo laten kennen door de boel even lekker op te stoken. fijne zwangerschap gewenst!
Ik zou die 'vrienden' dan wel nog even laten weten wat ik daarvan vind... Vrij respectlze actie van ze... Maar geniet van je zwangerschap!