wat zijn jouw grootsten ergenissen?

Discussie in 'De lounge' gestart door gezinnetje, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hallo

pffffffffffffff

mijn grootsten ergenis is dus deze

het was mooi weer.... lekker op de fiest naar oma
    beld er een man op om naar onze vaatwasser te komen kijken
    nou goed geen probleem
    ik moet wel even naar huis maar om 4 uur prima
    kom ik thuis ja hoor.... kwart voor 5 nog niemand
    ik gebeld waar die man bleef....had hij al doodleuk een andere gehaald :evil: :evil:
    pffffffffffff waarom bel je dan niet even af :)
    kom ik terug vanaf me moeder gefiets met de kleine en maar wachten
    ik heb daar echt een hekel aan :evil: en erger me eigen dan ook dood aan zulke mensen!

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

mijn grootste ergernissen zijn dingen die ik in anderen zie maar die ik eigenlijk in mezelf zie. Als ik dat accepteer van mezelf zal ik geen ergernissen meer hebben.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn grootste ergenis, is als mensen zich leuker voor doen dan ze echt zijn. Bijvoorbeeld wanneer er een bepaald persoon bij is erg lief en aardig tegen jou doen en wanneer die weer weg is, weer verschrikkelijk op je gaat zitten zeiken....(mijn moeder)

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er wel een paar, maar het ergste vind ik dat ik mezelf erg in de weg zit, qua gedachtes (mijn hoofd denkt non stop na en dat is zooooo vermoeiend, zeker omdat het altijd bezorgdheid is)

maar dan het overige:
    *andere automobilisten (vooral die te langzaam rijden of niet uitkijken)
    *als ik ga wandelen hier in het park lopen er altijd mensen met hun hond die los loopt, terwijl ze eigenlijk aangelijnd MOETEN lopen, en de hond vervolgens tegen mij aanspringt met zijn modderpoten, en als ik daar dan wat van zeg, die mensen dan nog gaan zeggen dat als ik dat niet wil, dat ik dan maar niet in dit park moet gaan wandelen :confused:
    *die bedrijven die je thuis bellen om je iets aan te willen smeren

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Aan mensen die achter iemand zijn rug loopt te zeuren, zeiken, roddelen etc.
    Zeg het dan gewoon eerlijk tegen die persoon zelf en ga niet lopen klagen bij andere personen en vervolgens de dag er na weer lief, leuk en aardig doen tegen de persoon waar je eerst zo over liep de zeuren!

Grr....

En waar ik ook een hekel aan heb is aan die meisjes die mn vriend gaan krabbelen op hyves! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... zoek een hobby!

Oja, mijn moeder die altijd en alles overal zo negatief over is!

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mee eens! Vooral die mensen die menen dat ze strak 60 moeten rijden op een weg waar je gewoon 80 mag (De provinciale weg hier die net heringericht is volgens de nieuwe norm) en waar je niet kunt inhalen doordat de wegbeheerder het nodig vind om de middenberm vol vluchtheuveltjes ed te bouwen..... Grrrrrrr! Dat snap ik echt niet, zien die mensen dan ècht niet dat je daar 80 mag of doen ze dat gewoon om te stangen?

:oops: Kun je zien dat ik me heeeeel erg erger aan dit soort dingen? :) :)

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    idd mensen die via de telefoon van alles proberen aan te smeren en dan bellen ze 100 keer per dag of na 21.00 zoals net of op zondag :evil:

mensen die aardig voor doen en dan achter je rug om lopen te lullen over je

mensen die hun afspraak niet na komen
    zoals de woning bouw maken ze afspraak tussen 13.00 17.00 komen ze niet opdagen :evil:

buren die kwaad worden op mij nadat ik hun kinderen uit mijn tuin heb gehaald omdat ze de bal willen pakken ja hallo je kunt ook aanbellen

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mijn grootste ergenis is dat ik tijd verspil aan me ergeren aan dingen die ik toch niet kan veranderen...

9. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Mijn ergernissen:
    * Auto's op de stoep geparkeerd, zodat je er niet langs kan met de kinderwagen.
    * Hondepoep op de stoep :rolleyes:

10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Mijn grootste ergernis is de verloedering van de Nederlandse taal.
    Daarbij heb ik ook een bloedhekel aan mensen die te laat komen, of inderdaad niet op komen dagen.

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Op dit moment is mijn grootste ergernis dokters en verpleegster die denken dat ze bijna hysterisch vrolijk moeten doen en zo mijn dochter bang maken, maar dit totaal niet doorhebben en het dan dubbel zo erg doen.

(bij CB geweest vandaag ;) )

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    De bejaarden in de supermarkt die alles in beslag nemen met hun rollators en scootmobielen,en denken dat ze de enige zijn op deze planeet. :(

13. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    Breezertaal! Vreselijk irritant!

14. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Mijn grootste ergernis is hoe ze vrouwen op tv neerzetten, hoe je als vrouw eruit zou moeten zien en hoe je zou moeten zijn/doen.

Bijvoorbeeld die Coca Cola Zero reclame over die vrouw die dan begrijpt dat een man aan een vrouw niet genoeg heefd en dan zegt ze ook nog:
    Je kan me altijd bellen als je een leuke tijd wil hebben!
    Ze zullen nooit een reclame maken met een vrouw die het uitmaakt met een man en dan allemaal gespierde rijke mannen eromheen verschijnnen en beginnen te dansen en haar ex dan zegt " Call me whenever you need money and when you feel horny!"...

BLEH.. :x

15. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    - Mensen die een theekransje houden in de winkelpaden die ze vervolgens blokkeren.

- Mensen die op een autoweg 50 rijden.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik irriteer mezelf er aan als mensen inde auto voor je constant afremmen terwijl de hele weg vrij is. Je schrikt je elke keer helemaal rot. Stel je voor dat je 72 rijd ipv 70, dan moet je zeker wel op je rem gaan staan, stel je voor.....Grrrr.

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    in het verkeer erger ik me altijd, duitsers die geen rotonde kunnen rijden en daarom maar gewoon van de binnenste baan naar de 3de baan vliegen zodat je zelf keihard op de rem moet! of de hele rotonde op de buitenste baan rijden. scooters die je van alle kanten inhalen en zelf bepalen waar ze voorrang hebben (overal dus!) en invoegers.
    Als je vraagt of iemand wat wil eten en ze nee zeggen maar dan wel van mijn bord "ff proeven" :evil: kan ik helemaal hoog van gaan!

18. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Mijn grootste ergenis is het respectloos en agressieve gedrag van toch wel heel veel mensen!
    Je hoeft maar een seconde naar iemand te kijken en je krijgt een grote bek. Als je niet snel genoeg je boodschappen in je karretje mikt, wordt er luid achter je gezucht. Als je kindje gaat huilen in de winkel krijg je commentaar of mensen rollen duidelijk zichtbaar met hun ogen. Als je per ongeluk je auto laat afslaan voor het stoplicht wordt er keihard naar je getoeterd en krijg je de middelvinger. Wil je oversteken op een zebrapad, wordt je bijna doodgereden en krijg je ook weer die middelvinger. Voordringen bij de kassa en als je er wat van zegt kun je een grote bek krijgen. Mensen die dwars door je heen lopen in plaats van even een stapje opzij te doen.... en zo kan ik nog wel ff doorgaan! Ik vind t allemaal nergens voor nodig, als we allemaal nou even ietsje relaxter zouden zijn en niet zo snel op ons teentjes getrapt dan zou alles ook een stuk beter gaan!

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik erger me vooral aan verkoopsters/verkopers in een winkel die je niet normaal te woord kunnen staan of die niet vriendelijk zijn,vaak kan er nog geen goededag vanaf.Ik werk zelf in een winkel en kan me ook heel erg irriteren aan klanten die onbeschoft zijn en denk dat ze maar alles mogen en kunnen zeggen omdat de klant koning is!

Verder ben ik het helemaal eens met lieniej,is het nou zo moeilijk om wat meer respect voor elkaar te hebben en wat vriendelijker tegen elkaar te zijn denk ik dan.

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    - Linksrijders op de snelweg (waar denk je dat de rechterbaan voor is?)

- Mensen die geen eigen mening hebben en maar met iedereen meepraten.

- Collega's die net doen alsof ze het heel druk hebben en heel veel doen, terwijl je weet dat ze geen reet uitvoeren en alles delegeren.

- Onbeleefde jeugd

Deel Deze Pagina