Ongeluk gezien

Discussie in 'De lounge' gestart door Woefje85, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee zelfde gemeente he? Het is hier helaas ieder jaar hetzelfde: M wordt altijd goed gestrooid, G en D niet, zo raar. Maar nu ook de s15 en de snelweg niet, normaal wel, maar nu dus niet, eng rijden zo.

Met die spin had ik wel geluk, ik reed nog op het industrieterrein in Almelo en reed gewoon de bocht om, heel rustig en toen ging die slippen en was er geen houden meer aan. Gelukkig was er in de verste verte niemand te zien en geen paaltjes, ik durfde alleen niet zo te keren dus omdat ik andersom stond terug gereden en een rondje parkeerplaats gedaan hahaha.

Ja klopt ik had gezien dat je een pb had gestuurd dat je had gekeken op facebook en me een vind ik leuk heb gegeven, bedankt daar nog voor.

Ben jij de schrik al weer te boven van vanmorgen dan? Want ik kan me indenken dat je je naar schrikt.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Goed hoor, doen er maar weinig zien wij maar al te vaak helaas. Mocht je er na een week nog mee zitten of je rot voelen ga er dan mee naar je huisarts :)

Wij zien dit helaas dagelijks en weten wat een impact het kan hebben, zelfs wanneer je het elke dag ziet.

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je hebt echt goed gehandeld en ook naar het belang van je zoontje gekeken
    dat doen er niet veel dus ik neem mn petje voor je af meid

hoop dat alles goed is met de beste man
    wat zal jij geschrokken zijn zeg

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV

Ben de schik helemaal te boven, wel als we langs de plek komen moet ik ff mn verhaal kwijt :p.. Maar dat zal wel normaal zijn.

Ik heb je fbpagina nog niet geliked. Ik zal ff kijken of ik hm zo kan vinden, anders stuur ik je wel een pbtje! ;)

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Dank meid! Hoorde hier ook van de politie dat er vaak mensen gewoon doorrijden.. :$ En als de 112 bellen ze verder niet willen getuigen en ze niet bellen hoe t afgelopen is. Kan me er niks bij voorstellen.

Ik voel me weer goed. Heeft een grote impact gemaakt, maar toen ik hoorde dat meneer oke is, kon ik het afsluiten.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik vond mn zoontjes veiligheid (dus dat ook van mezelf) het belangrijkste.. Daarom ben ik ook eerder weggegaan. Ookal wou ik graag bij de man blijven.

Dank, voor je lieve reactie. Je zal vast ook zo gehandelt hebben. :D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gelukkig maar dat je weer een beetje van de schrik bent bekomen, zal toch wel even duren voor je zoiets een beetje kwijt bent.

Ik meende dat je hem wel geliked had hoor ? Maar je mag zowiezo wel even kijken, mijn man heeft er gisteren weer nieuwe foto's bijgezet.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou zeg, wat raar, om iemand dan zo aan zijn lot over te laten.....
    Ik heb zelf 2 jaar terug de auto kapot gereden (koppakking eruit) auto werd onbestuurbaar, heel eng, en stond onderaan de afrit van de snelweg op een behoorlijk gevaarlijke plek. Heb toen de kinderen eruit gehaald, binnen 1 minuut werden we al geholpen door andere mensen die mij met de kinderen daar zagen staan, en dan was er niet eens iemand gewond.

9. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    idd raar he dat sommige mensen dat doen doorrijden. Mijn man heeft een aantal jaren geleden ook zo'n ongeluk gehad auto total los lip doorgescheurd alles onder de bloed flinke blut op zijn kop en al, zijn auto zat helemaal om de boom heen. De man die het zag gebeuren stopte en schreewde moete maar niet zo hard rijden en reed door. (Mijn man reed 50 en dat liet de weg ook wel toe gewoon ongelukkig in de slip gekomen.) Echt een eikel. Gelukkig hoorde een buurtbewoner de klap en kwam kijken en belde de ambulance, politie en mij.

Deel Deze Pagina