Ongeluk met auto man, wat doen

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij krijgen het nog steeds standaard te horen wanneer de winter-/zomerbanden erop gaan. Doen dit ook netjes aangezien we nogal veel kilometers rijden.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    D
    Dit dus!

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Owjee wij hebben iets vergelijkbaars gehad met het stuurhuis, reden in de heuvels in Duitsland. Als we iets waren door gereden was hij zeer waarschijnlijk eraf geschoten, volgens de beste man van de Adac hebben we veel geluk gehad.

Afgevoerd naar NL, na onderzoek bleken ze ook een bout te zijn vergeten. Was bij een Ford dealer, intervolg doet man al het onderhoudt weer zelf. Vertrouwen ben je zo snel kwijt.

Zou dit sowieso aanvechten om alles vergoed te krijgen, te belachelijk voor woorden.

4. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    dank voor al jullie reacties!
    om op jullie vragen terug te komen:
    wat betreft de eerste keer van problemen: de 'garantie' was dat die man zijn arbeidsuren gratis zou doen (waren behoorlijk wat uren). ook kreeg mijn man meteen een leenauto ed mee. Er stond 180.000 km op de teller en omdat er nu dan wel een gloednieuwe aandrijfas en versnellingsbak inzat vonden wij dat op zich wel redelijk om dat zelf te betalen.

vandaag was ml op 3 km afstand van de dealer. die heeft meteen een sleepwagen gestuurd met een leenauto erop. die laatste heeft ml gekregen en onze auto heeft hij dus meegenomen om te gaan kijken wat er aan de hand is (zowel oorzaak van afgelopen wiel bepalen als de schade als gevolg hiervan in kaart brengen). ml was behoorlijk van de kaart en wil het nu thuis rustig laten bezinken allemaal. hij lijkt nu te neigen naar geld terugvragen en helemaal opnieuw een nieuwe auto zoeken. niet echt handig nu met mijn termijn al dit gedoe.... ik heb zelf ook een auto gelukkig waar we met zijn allen in kunnen maar toch. maar ik heb zelf inmiddels ook niet meer veel vertrouwen in de dealer/auto.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    Ik ook niet, nog nooit in die 8 jaar

Biny vindt dit leuk.
  6. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Zou die auto terug brengen, geld terug eisen en alle schade en onkosten vergoed willen krijgen.

Je staat in je recht

Biny vindt dit leuk.
  7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    Dubbel

Deel Deze Pagina