playmobile meisjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door germar, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Ik wil mijn dochter van 4 jaar playmobile voor sinterklaas geven. Ze heeft er nog niets van..dus ik vind t wel een beetje moeilijk om te kiezen. Ik zit te denken aan de princessen serie, maarja welke is echt de moeite waard? Ik wil natuurlijk een goede keuze maken, waar je ook weer leuk dingen dingen bij kunt kopen..wat erbij past. Heeft iemand t princessen prieel? Dit is geloof ik vrij nieuw..
    Alvast bedankt voor de antwoorden :)
    Groetjes

2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier vinden ze vooral de doosjes leuk waar ook dieren bij zitten... en verder hebben ze het vakantiehuis en de ark van Noach...

3. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    ik zou kijken of het een beetje compact is.
    Zo hebben ze hier de complete school + extra verdieping, maar die is zo hoog dat het niet in een kast past en dus meestal weer uit elkaar moet. In elkaar zetten lukt ze niet, daar moet iemand bij helpen. Kortom niet zo handig. ook leeft het nog niet bij de 3-jarige in huis.

Ze krijgen nu de camping, die is een stuk lager en past wel in de kast. Makkelijker om me te spelen daardoor.

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter heeft de speeltuin en de elfjes met eenhoorn en vijver/fontein.
    Ze speelt er niet heel veel mee (is niet zo'n speelgoedkind). Dat ding met water vind ik zelf zo'n gedoe altijd, want moet uiteraard wel echt water in dan ;).
    De speeltuin is wel leuk. Bestaat uit meerdere onderdelen die ze zelf redelijk in elkaar kan zetten en de onderdelen kunnen samen in een grote box (waar het dus ook meestal in zit).

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#5 Polletjepiek, 28 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2013
    Mijn dochter heeft het meeneem poppenhuis. Een prinsessentorentje en een aantal kleine paardensetjes. En de kampeertent.

Met sint, kerst en verjaardag krijgt ze de caravan, gezinswagen en nog iets van de prinsessenserie.

Ze vindt het erg leuk en combineert de setjes ook met elkaar. Vooral het meeneem poppenhuis is leuk, niet te groot en heel compleet'.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier heeft ze een paar setjes met dieren. Poezen, hondjes, konijnen, kalfje, paardje en appeloogst.
    Ik heb op zolder nu de kampeertent liggen. Speeltuin zou hier ook een succes zijn denk ik.

7. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Vindt ze t princessen prieel ook leuk of is die niet zo compleet als t meeneem poppenhuis? Is ook een leuk :)

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ze heeft deze, ik had me vergist:). Sorry.

4777 Playmobil Prinsessentoren 556616

Het meeneem poppenhuis is echt leuk, dat vindt mijn dochter ook. Ze is ook erg van de paarden/pony's dus in de toekomst zal er ook nog wel meer met paarden/pony's van playmobile komen

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Als ze nog niets heeft, is de speeltuin wel erg leuk! Prinsessenprieel ligt hier klaar voor de verjaardag van mijn jongste (zaterdag). Ze krijgt ook nog het kristallen paleis en nog wat setjes ervan.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mijn dochter van bijna 4 is helemaal weg van de playmobil 'country', dus met de paarden. Paardenkoets, paardenbox en voor Sint krijgt ze de PonyRanch, die we redelijk goedkoop konden kopen.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn dochter heeft vorig jaar het meeneem prinsessen koffertje gekregen.
    4249 Playmobil meeneem prinsessen koffer
    Speelt ze erg veel mee.
    Dit jaar heb ik via MP een manege voor d'r gekocht voor Sinterklaas.
    Ze wil nl heel graag paarden van playmobil.

12. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Wij hebben ook nog geen playmobil. De oudste krijgt met Sint de caravan en auto. En iets van de camping van mijn zusje. Met haar verjaardag krijgt ze de grote camping van oma, de tent van opa en van ons de speeltuin. Dus een hele set bij elkaar. Nu maar hopen dat ze het leuk vindt;)

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben dat meeneem prinsensenkasteeltje, nog wat kleine dingen van de prinsessen en verder de camper, paardenkoers en wat kleine setjes met dieren.

Ze wilde graag het grote prinsensenkasteel maar ik kan dat ding nergens kwijt op het moment. Ze krijgt nu het zwembad en een grotere set van de wildlife serie omdat ze helemaal gek is van olifanten etc

14. tuc

tuc Niet meer actief

hier hebben we de kristallen vijver, echt een groot suc6 omdat je er echt water in kan doen en stroomt.

15. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Mijn dochter heeft het meeneem huis! Erg leuk en makkelijk op te bergen en mee te nemen.

Voor Sint krijgt ze de hotelbus!

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij hebben deze voor in de zak: Paddock met paardenfamilie - PM - Netherlands PLAYMOBIL® Nederland

Bij de kruidvat hebben ze die voor 13€
    En sowieso hebben ze altijd wel leuke playmobilsets daar rond de feestdagen :)

Denk dat dochterlief ook dolgraag aquarella de waterfee met de eenhoornfamilie zou willen hebben.
    Die hadden ze ook bij het kruidvat kennelijk maar hij was bij ons al meteen op :(

17. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Hier de speeltuin, een meeneemhuis, een helikopter, een klein setje met prinses, een sinterklaassetje en het zwembad. Te veel dus.

Het zwembad is favoriet.

Van Sinterklaas krijgt ze de kledingwinkel (kleine variant) en - van mijn schoonouders - de drakenburcht. Die laatste wilde ze graag. Ik ben benieuwd. Ik vind zelf die kleine tent/camping en zo'n los paardensetje wel leuk, maar ik vind dat ze voorlopig genoeg heeft.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hehehe we hebben hier 3 curvers vol...
    En je hebt er kennelijk nooit genoeg van want ze haalt echt regelmatig alles uit de curvers om neer te zetten en daarna te spelen.

Overigens.. Deel daarvan is nog van papa geweest vroeger.. Dus dat scheelt. En opa en oma geven ook graag playmobil.
    Het os tenslotte gewoon goed en leuk speelgoed.
    Kost wat maar dan heb je ook wat.

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Je hebt nooit teveel playmobil. Hier hebben we de speeltuin, zwembad, camper, auto met waterski, gewone auto, manege en losse paarden, meeneemhuis, groot vliegtuig, politie auto/helicopter/motor met gevangenis.

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Zo leuk, al dat playmobil!

Deel Deze Pagina