Was hem aan het verschonen bij mn ouders op tafel, even vergeten dat er een lamp vrij laag hing, dus pak hem weer heel blij op en boem! Hij keek gelukkig alleen met grote ogen van huh?!
Vorige week knipte ik z'n nageltjes bij en knipte bij z'n duimpje in zn huid hij ging meteen huilen en keek me zo zielig aan! En een keertje droeg ik hem in de draagzak terwijl ik de was deed, hij valt dan altijd binnen twee minuutjes in slaap, ik buig voorover om de was te pakken en terwijl ik omhoog kom blijkt z'n hoofdje onder een plank te steken! Ik schrok me dood maar hij bleef rustig slapen.
Mijn borstel op zijn hoofdje laten vallen... Hij lag met 4w op bank en borstel op bank leuning... Gaf geen kik... In wipper zetten en denken dat hoofdje al ondersteunt werd... Dus kleine tikte 5cm naar beneden... Gaf geen kik... De hond, na 3x nee zeggen, tikje op neus geven omdat ze kleine bleef likken... Zat haar tandje net tegen zijn handje... Mega krijsen... In draagdoek ff niet doorhebben dat je dan uitzwenkt... Dus aanrecht tegen ze rug... Gaf geen kik... Is allemaal wat met die kids...
Een klassieker en heel dom, ze is van het aankleedkussen gevallen. Ik had me verkeken op mijn anders zo rustige dochter (woelde en rolde nooit veel) en we hadden bescherming aan beide zijden van de commode, zodat ze nooit eraf zou kunnen kukelen. Ik ben 1 seconde weg, is ze naar achteren eraf gevallen! gelukkig werd ze opgevangen door een grote stoel met kussen die daar stond, en is ze via de luieremmer alsnog op de grond beland. Hydrofiel die onder haar hoofd lag, lag daar nog altijd... maar man man man wat heb ik me rot gevoeld!
Ik heb dit ook meegemaakt laatst. Voel me er zo schuldig over dat ik het tegen niemand verteld heb.. Gelukkig was het ook heel laag en was er niks aan de hand, maar voelde me zo slecht toen dit gebeurde. (Nog steeds wel...)
Wat een mooi topic Laatst was er ook zo'n topic van iemand die z'n kind per ongeluk van de commode had laten kukelen, daar werd door het hele forum schande van gesproken. Alsof je zoiets expres doet en je niet al slecht genoeg voelt. Hier is de kleine een keer van het grote bed gedonderd. Hij zat er middenop, en had neigingen naar het rechter nachtkastje. Ik wilde even een trui pakken en hield dat nachtkastje in de gaten, tot ik een bons hoorde en een hoop gebrul: hij was aan de achterkant van het bed eraf gevallen. Hij had niks gelukkig, het was alleen de schrik.
Na ruim 4,5 jaar weet ik het echt niet meer... maar ze leven allebei nog steeds.. we zijn nog nooit voor iets in het ziekenhuis geweest en ze vinden ons beide nog steeds de allerliefste papa en mama van de hele wereld... Ze kunnen wel wat hebben die kleintjes!
Oja omver lopen dat gebeurt hier nog wel eens. Mijn jongste gaat achter me staan en als ik dan draai ligt ze in een een halve meter verder op
Hier precies hetzelfde. De laatste op een verjaardag.... Je hoorde keihard 'PLOK'. Iedereen was pardoes stil!
Ik weet ook niet alles meer na 15 jaar, maar wij zijn wel geregeld richting ziekenhuis geweest met de nodige gebroken armen etc, maar ook ons vinden ze nog steeds lief. Wij zeggen soms wel eens voor de grap dat we een strippenkaart hebben in het ziekenhuis en dat we er vast op een zwarte lijst staan...
Hier ook wel wat ongelukjes. Ze is inderdaad een keer van de commode gevallen, ik was harder geschrokken dan S. En mijn man lag nog in bed en stond in 2 sec beneden. Verder is ze een keer van een eetkamerstoel gevallen. En vandaag in de tuin ging ze het trapje af en verloor haar evenwicht. Gelukkig was het de laatste tree. Stond er naast maar kon haar niet vastgrijpen meer. Ze heeft een klein schaafwondje dus kon erger. Daarna haar getroost met een lekker ijsje!
Ik heb een mooi muziekdoosje op de commode staan. Hij was met verschonen een keer aan het huilen en toen wilde ik die opwinden. Was vergeten dat mijn handen nog glad waren van babyolie en het viel zo op zijn hoofdje. Gelukkig moest hij alleen van de schrik huilen en was er niets van te zien, maar vond het wel echt dom van me. Gelukkig ben ik niet de enige met een ongelukje
Hier ook in zijn duimpje geknipt ipv alleen zijn nagel... Ppff en inderdaad bloeden als een rund! Ook een keer zijn neus gestoten tegen de beugel van de maxicosi toen ik hem eruit haalde!
Mijn oudste is als baby wel eens van de commode gevallen terwijl ik er pal voor stond. Als peuter is hij met een driewieler achterover gekieperd waardoor hij een gat in zijn hoofd had, en heeft hij zijn vinger een keer tussen een heel zware deur gehad waardoor zijn nagel eraf lag. Dat laatste was gelukkig niet mijn fout, maar zijn vader liet de deur dichtvallen en had niet door dat zoonlief ineens een stap terugzette en de deurpost vastpakte... En gisteren nog kreeg hij zijn teen onder de deur die ik net openduwde, ik wist niet dat hij erachter stond. Met jongste hebben we ook wel wat ongelukjes gehad, maar op de een of andere manier gaat het vaker 'mis' met haar broer. Zij is in haar hele leven ook pas 2 keer bij de HA geweest, terwijl hij daar veel vaker is geweest, en ook op de HAP en zelfs twee keer op de SEH. Voor de rest gaat het prima hoor... Het zijn bij hem ook zeker niet alleen maar ongelukjes, hij is ook wat vaker ziek dan zij.
Mijn man is met mini van de trap gevallen, hij was nog geen 6 weken oud. Mini had helemaal niets, maar mijn mn had mooi zijn enkel gebroken. Hij is nog steeds aan het revalideren