"Ongelukjes" tijdens de bevalling? Komt dat vaak voor?

Discussie in 'De bevalling' gestart door joylikesyou, 11 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Als zelfs die nee zegt dat is het goed, bij mij zei de verpleegster die de po op kwam halen. "zo jij kan rustig gaan bevallen hier komt niks meer uit, wat een hoop"

2. Roodborstj

Roodborstj Actief lid

17 mei 2020
    274
    265
    63
    Vrouw
    Het gebeurt vaker wel dan niet! En soms heb je het niet eens door. Ik dacht ook dat ik niet gepoept had tot ik de foto’s van de bevalling terug ging kijken (Ook mijn man wist het niet) ;). Er zullen dus ook genoeg vrouwen zijn die wel hebben gepoept maar het niet eens weten :o:. En voor de verloskundige is het alleen maar een teken dat je goed aan het persen bent :thumup:.

3. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ja ik had allemaal van die konijnen keuteltjes. Aan 1 kant schaamde ik me kapot, omdat het voor mn gevoel de hele tijd bleef komen,maar goed,als het 1 grote drol was geweest had k me ook "geschaamd". Maar echt ermee bezig, was ik ook niet. Je kan er niks aan doen, het hoort erbij en degene die de bevalling leiden,weten ook niet beter.

4. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    9 van de 10 vrouwen poepen tijdens de bevalling. Als geboortefotograaf heb ik dat zo vaak meegemaakt, het wordt meestal voor je het zelf in de gaten hebt al weggehaald. Het is eigenlijk een heel goed teken en niks om je voor de schamen!

5. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Bij de eerste gebeurde het tijdens het persen. Ik vond het even genant maar ze zeiden gelijk oohhh is normaal de baby komt eraan, en alles wat in je darmen zit wordt eruit gedrukt.
    Logisch eigenlijk je perst gewoon een heel kind eruit.
    Dus let it gooooo!

Deel Deze Pagina