Hallo alle Leden, Ik heb me vanmiddag hier aangemeld en ik probeer een beetje wegwijs te worden hier maar echt vaart heeft het niet. Hierbij een paar vraagjes en ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven: Kan ik ook nog ergens in een lijst terug zien op welke topics ik allemaal heb gereageerd? Zoja waar? Kan ik ook ergens zien of lezen als er iemand heeft gereageerd op een topic waar ik ook op heb gereageerd? D.m.v een email allert ofzo? Ik zie bij sommige moeders staan.. Moeder van een sterretje met een datum erbij.. en moeder van een vlindertje met een datum erbij..Misschien een domme vraag maar wat betekent dit? Hoe kan ik er voor zorgen dat er bij mijn naam als ik een bericht plaats ook staat dat ik een zoontje heb en ook in verwachting ben? Dit was het volgens mij wel zo een beetje, ik hoop snel reacties te krijgen. Groetjes Mama_Rose
Je kunt je op een onderwerp abboneren. Hierna krijg je dus een melding bij nieuwe reacties. Sterretjes en vlindertjes zijn kindjes die deze meiden zijn verloren in of vlak na de zwangerschap. Voor persoonlijke boodschappen kan je je onderschrift / handtekening dus gebruiken. Deze vind je in je gebruikersprofiel. Ik hoop je zo al een beetje opweg te hebben geholpen. Elmo (moderator)
Hoi Elmo! Bedankt voor je reactie.. Dat abonneren heb ik kunnen vinden bij mijn gebruikersinstellingen. Mijn handtekening heb ik nu als het goed is ook ingevoerd Nu zou ik graag nog willen weten waar je kan zien wie er online zijn want ik heb begrepen dat je dat ook kan zien. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten volgens jullie?
Ja, graag al je berichten gewoon in het zwart en links uitgelijnd plaatsen Dit maakt het veel leesbaarder voor iedereen. Op de beginpagina (wel bij forum) kan je onderaan zien wie er allemaal online zijn.