zwarte markt,wel of niet naar toe gaan

Discussie in 'De lounge' gestart door haring, 15 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

zoals de titel al zegt,ik twijfel enorm om wel of niet naar de zwarte markt in Beverwijk te gaan.
    vind t zo eng worden met al die aanslagen en ben ook bang dat de zwarte markt een doelwit is....
    wat zoude jullie doen?

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    We wonen er vlakbij en ik ga er nooit naar toe, veel te druk!
    Ik zou er wel gewoon heen gaan, als je zou willen.

3. Tienn

Tienn Niet meer actief

Ik zal me niet laten tegenhouden door die aanslagen, wil niet leven in angst. Maar als jij je niet veilig voelt, moet je niet gaan.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Je weet het nooit, maar het lijkt mij niet dat ze Beverwijk (of all places) op hun lijstje hebben staan. Ik zou mij dan eerder zorgen maken om feestdagen en plekken waar heel veel mensen bijeenkomen: Een vliegveld, een stadion, bevrijdingsfestival, een grote discotheek, de treinlijn tussen Rotterdam en Den Haag of zo.

Maar goed, je weet het nooit. Als jij je niet prettig voelt, dan moet je het niet doen.

5. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Dit dus.
    Daarbij vind ik de zwarte markt niet meer onwijs leuk winkelen, dus zou er daarom niet snel heen gaan. Maar zou me zeker niet laten tegen houden door de angst voor aanslagen. Maar dat moet ieder voor zich beslissen.

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Gewoon gaan. In de eerste plaats valt terrorisme gewoon niet te voorspellen, ten tweede denk ik niet dat ze het dan bij de zwarte markt doen (immers beverwijk wat is dat dan voor een stad?), ten derde moet je je niet door angst laten leiden (zeer slechte raadgever).

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee de zwarte markt lijkt me nou niet echt een potentieel doelwit.

8. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Gaan. Anders kan je niets meer.

9. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik zou niet gaan. Maar meer omdat ik er echt niets aanvind. Zal wel komen omdat ik ernaast woon :p ben al 15 jaar niet geweest.

Maar qua aanslagen zou ik je geld op andere doeleinden zetten idd.

10. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Dit!

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Denk dat de zwarte markt niet echt een doelwit is aangezien juist de westerse "dingen" doelwit zijn....

12. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    "Westerse dingen" ja echter de grootste populatie slachtoffers van IS zijn nog altijd moslims.
    Vind dat een beetje te kort door de bocht ;)

Of je wil gaan moet je nog altijd zelf weten angst is een slechte raadgever in iedergeval ik laat mij niet bang maken das juist wat die idioten willen.

Ik vind het altijd leuk en blijf gaan daar waar ik heen wil.

13. Islah

Islah Niet meer actief

Ja precies, zoals laatst de moskee in Medina...

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Gewoon gaan als je wil gaan, laat je niet leiden door angst.

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nee sorry daar ben ik niet bang voor. Vind dat eerlijk gezegd echt onzin. Vooralsnog heb je toch echt nog steeds meer kans om om heg leven te komen door een blikseminslag of een bijensteek, als bij een aanslag. Het lijkt nu misschien heel veel maar kom op zeg. Beetje relativeren hoor.

16. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    :(
    Ja tuurlijk. Vandaar die aanslagen in Turkije en laatst zelfs in het voor Moslims heilige Mediniah bij het graf van de Profeet zelf nota bene...

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Dan kan je nergens meer heen toch? Lekker gaan, het leven is kort. Je hebt meer kans om onderweg een auto-ongeluk te krijgen, of ben ik nou heel negatief :) En als je toch doodgaat, merk je er ook niets meer van. ;)

18. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Ja dit dus. Ik ga elke dag met het OV over een druk knooppunt. Lijkt mij dat ik daar meer kans heb op een aanslag.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Natuurlijk gewoon gaan. Vind het een beetje overdreven, sorry dat ik het zeg.

Nou dit dus. Denk toch eens even 2 seconden langer na mensen, echt :(

20. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja en ze heeft t nu over de zwarte markt hier in NL.

Snap dat puntje bij paaltje de meeste slachtoffers onder moslims is maar volgens mij is t hele "probleem" dat mensen en ts het nu eng vinden om naar iets te gaan waar veel mensen op af komen nav Nice, Parijs, Brussel etc etc. Dat zijn toch de dingen die door IS worden opgeëist dus zo heel kort door de bocht vind ik het niet 😊

Deel Deze Pagina