Maandelijkse beautybox

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshine1981, 15 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Hoi dames,

Wie ontvangt er nog meer iedere maand een beautybox, en welke?
    Ik zelf heb een paar keer de B lux box ontvangen, maar vond dat een beetje tegenvallen.
    Nu heb ik een aantal keer de Styletone box ontvangen en ik moet zeggen dat ik die box nog steeds erg leuk vind!
    Ik kan me er dan ook echt op verheugen als ik weet dat de box er aan komt en vandaag was het weer zover.:D

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ken het niet, maar ben wel enorm benieuwd wat er dan in zat?

3. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Er zitten beauty producten in. Je kan een abonnement nemen of maandelijks een box bestellen.
    Er zitten wat exclusievere merken in. Bij de styletone box altijd 5 full size producten en bij de b lux box vaak 3 full size en 2 kleinere producten. De waarde van de inhoud is altijd een stuk hoger dan je er voor betaald en iedere maand weer wen verassing wat erin zit. Er schijnen meerdere boxen te zijn, vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen van andere boxen.
    De b lux box is een combi van verzorging en make-up, en de styletone is meer make-up, maar tot nu toe bevalt deze erg goed en heb ik zo mijn make-up aardig aangevuld 😉

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, ik gebruik eigenlijk alleen make up van een vast aantal merken. en ook beetje vaste kleuren.

5. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik heb een paar jaar terug wel eens een box geprobeerd maar dat is niks voor mij. Ik gebruik maar weinig make-up, en je moet dan maar net de mazzel hebben dat je de goede kleur krijgt of een verzorgingsproduct voor jouw huidtype.

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb een aantal jaar terug zo een box gehad en vond het altijd een feestje. Denk dat ik maar weer eens ga kijken ervoor.

7. Klinkt leuk!
    Ik lees mee💄

8. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een box gehad een tijdje, volgens mij de beautybox, totdat hij wat begon tegen te vallen, toen opgezegd. Ik bewaarde zelfs de verpakking, zo mooi was alles altijd ingepakt! Mochten sommigen nieuwsgierig zijn hoe het eruit ziet, op YouTube kun je unboxing filmpjes vinden ;)

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb ook een tijdje de Beautybox gehad. Geloof dat die nu niet meer bestaat. Maar die styletone lijkt me leuk! Misschien toch maar weer een abbo op nemen.

10. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

8ik ben nieuwsgierig geworden en heb besloten mijzelf maar eens een abbo van 3 maanden cadeau te doen, vind dat ik dat wel verdiend heb.... ;)

11. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Lijkt me heerlijk om zo'n box te ontvangen, ik ga ook eens kijken.

Deel Deze Pagina