Ja heel Rot ik kan wel janken.... Voel me net weer beetje ok na heftige tijd. Dacht lekker mezelf wat gunnen en dan dit..
Nee ik ga zeker niet zelf zitten knutselen daar begin ik niet aan. Ik wacht braaf tot de stylist tijd heeft en tot die tijd doe ik ze wel in een straat...
Nee ik vind het ook niet mooi Het is ongelijk en op een verkeerde hoogte, het lijkt nu gewoon uitgroei. Er zit ook een groene gloed over. En ook de laagjes zijn niet mooi gelukt. Wie heeft jou in hemelsnaam geknipt?
Oeh nee de overgang is inderdaad niet mooi. Ik had zelf geprobeerd om een deel van mijn geld terug te krijgen en dan naar een andere kapper gaan. Nou moet ik er wel bij zeggen dat de voorbeeldfoto van wat je wil wel echt een speciale verftechniek is die de meeste reguliere “huis-, tuin en keukenkappers” niet onder de knie hebben. Je zou dan eerder naar een Salon B bijvoorbeeld moeten gaan.
Hoi @Juffie26, wat vervelend dat je zo ongelukkig bent met je haar. Ik weet hoe het voelt, ben ook eens knal oranje uitgevallen, no way dat ik toen naar school ging (was toen 15, hele gevoelige leeftijd voor dat soort dingen ) Het groen/grijze vind ik nog niet eens zo heel storend, die kleuren kunnen tegenwoordig allemaal. Maar de overgang ernaar toe is niet mooi subtiel inderdaad en gaat ook via een gelige streep (kan ook door de foto komen) Wat mij eigenlijk het eerste opviel was de manier waarop het geknipt is, een beetje botterig/happerig (zijn dat woorden?), zowel aan de voorkant als aan de achterkant. Kan natuurlijk ook komen doordat je je hoofd draait op de foto. Goeie keus om naar een andere kapper te gaan, ik zou die andere niet meer aan m'n haar laten zitten. Ik denk dat je wel in je recht staat als je je geld terug wil. Kan je gauw terecht bij de andere kapper? Ik had trouwens een heel ander beeld bij jou Komt denk ik door je naam.
Ja daar ben ik inmiddels ook achter inderdaad. Ik heb nu als het goed is een hele goede haar stylist gevonden. Die bied mij gratis advies gesprek aan waarin zij gaat kijken wat er nog aan te doen is en wat ik wil en of dat ook kan
Echt balen hoor! Heb dat zelf een keer met highlights gehad, is ook een kwestie van de juiste techniek. En de kapper destijds had dat niet echt onder de knie. Toen ook gelukkig een andere goede kapper gevonden en kon nog redelijk hersteld worden gelukkig. Duimen dat het voor jou ook nog gefixed kan worden!
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ben vandaag ook niet op mijn best in mijn maandagmorgen kloffie en dit kapsel..... Ik bel morgen direct naar de haar stylist gisteren via fb contact gehad. Vandaag zijn ze dicht morgen kan ik bellen voor een afspraak. Hopelijk kan ik vlug terecht daar....
Ik vind de overloop van kleur wel mooi gedaan, ik zie de lijn niet die jij bedoelt. Ik vind alleen de kleur totaal niet overeenkomen met wat je wilde. Het plaatje met wat je wilt is een warme lichtbruine kleur en nu heb je meer een koele assige blonde kleur (die op de foto neigt naar groen).
Dit lijkt er totaal niet op Ik zou naar een andere kapper gaan De overgang klopt echt niet Het lijken wel 2 delen in plaats 1geheel
Bedankt voor je eerlijke mening. Dat gevoel had ik ook heel erg. En blijkt dus aan de reacties te zien dat het niet aan mij ligt dat ik dat zo vind.
@nan1984 Heb je ook haar tweede foto gezien of alleen die in de OP? (Ik wilde quoten maar er ging iets mis)
Ik vind het ook echt niet mooi. Een kleur lijkt inderdaad groenig en de overloop in kleuren vind ik niet natuurlijk en volgens mij was dat wel de bedoeling. Het groene kunnen ze eruit halen door er een warme kleur overheen te zetten (een roodtint). Ik heb dat ook wel eens gehad, groen haar, het zag er niet uit. Ik mag hopen dat je je geld terug hebt gekregen zodat je naar een andere kapper/stylist kan om het te laten fixen? Het zal waarschijnlijk niet meer worden zoals je voor ogen had maar wel weer netjes. Wel balen hoor, denk je jezelf eens lekker te verwennen...
Het is niet dramatisch hoor maar het is niet geweldig. Ik ga altijd naar Kinki. Daar doen ze veel van die dingen. Als ik geverfd wil dan ga ik naar de docent die lesgeeft op de Kinki academie. Als je stylist het niet aandurft misschien hij wel. Weet alleen niet hoe ver je ervandaan woont, het zit in Rotterdam.
Ik vind eigenlijk de kleur wel mooi (op de 2e foto), alleen de overgang is niet goed. Misschien kan een goede kapper dit nog wel oplossen.