Ongelukkig met kapsel :-( wat vinden jullie?? Help

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie26, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb over de jaren al vanalles gebruikt en werkt allemaal niet voldoende. Daarbij lukt het mij ook totaal niet om met ronde borstel te werken dan zit het nog steeds nergens naar. Ik zag wel laatst een ronde borstel die dan ronddraait en waardoor je haar ook stijl zit zonder tang

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Succes vandaag!
    Ik ben benieuwd hoe het gaat straks.

Wat kapsel betreft, als er wat van af moet om er een beter model in te krijgen, dan is dat na lang sparen inderdaad niet fijn, maar onthou dat het weer aan groeit. En wie weet wat voor een prachtige coupe je er voor terug krijgt! Want zoals het nu is, is het ook niet fijn toch?

Ik deed ook jaren mijn haar met de stijltang, omdat ik het anders niet normaal in model kreeg.
    Na overstap naar een andere salon (salon B), waar veel beter werd gekeken naar mijn gezicht, mijn haar, mijn wensen én hun ideeën, kan ik mijn haar gewoon laten drogen zonder föhn, doe ik er een beschermende crème in, en hoef ik alleen maar ‘lastige’ plukken even te helpen met de tang.
    Wat mij betreft, een goed geknipte coupe is het halve werk!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat is absoluut waar. Dit is ook niks en wat moet dat moet simpel zat.
    Ik ga hun ook vragen wat zij mij zouden adviseren wat is nu echt iets dat bij mij past....ik ben super benieuwd

4. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik heb bijna alle reacties doorgelezen en ik mis nog de ervoor foto. Of in ieder geval de voorgeschiedenis van het kleuren van je haar. Wat heeft je haar allemaal al meegemaakt. Zo te lezen ben je erg fanatiek met de stijltang. Dit is al erg slecht voor je haar, dit bemoeilijkt het ontkleuren ook weer. Ik, als kapper was er bij jouw haar niet zomaar aan begonnen als je het regelmatig donker kleurt, en elke dag stijlt. Buiten dat ik de overgang ook niet mooi vind en je coupe ook niet goed geknipt. Maar mocht er wel wat af? Want als je er puntjes af kan trekken is je haar daar echt op. En moet er gewoon wat af. Kortom, ik begrijp dat je baalt, het is niet je verwachting, en de kapper had je beter moeten adviseren en het gewoon niet doen. Bij zo groot verschil in kwaliteit haar krijg je geen goede kleur. Concentreer je op het “beter maken” van je haar i.p.v. weer opnieuw de verf in. Olaplex heb ik zelf nooit gebruikt maar ik ken collega’s die het een wondermiddel vinden. Maar ook dit is weer tijdelijk en duur. Succes bij de volgende kapper!

Juffie26 en Marchella vinden dit leuk.
  5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik verf al heel lang mijn haar maar gebruik ook altijd goede producten van de kapper en verzorg mijn haar goed. Ik gebruik zeker niet elke dag de stijltang gelukkig want dan was de schade vast nog erger geweest. Er mocht zeker wat vanaf ik ik heb de kapper gezegd mijn haar "gezond" te knippen zeg maar.
    Ik sta nu voor de deur bij de "nieuwe" kapper ik ben benieuwd

Lafelife vindt dit leuk.
  6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Yes!!! Mijn haar is nog te redden en ze hadden een uitvaller waardoor ik vanmiddag al terecht kan...

Mijn haar is gewoon scheef geknipt :eek: ze liet het me zien.....en wat betreft de kleur....Ze hield het professioneel maar mooi was het niet....:rolleyes:

Dit idee moet het nu gaan worden :) dat zou beter bij mij passen dan het lichte zei ze. En inderdaad denk dat dit mooier is dan dat lichte. Screenshot_2018-04-08-22-58-35.png
    (Hoop ik)

Chocolat, Zara75, pietje1987 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heeeeeel mooi!! Ben benieuwd naar je after foto!

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ben benieuwd hoe die kapper reageert als je met dit bericht terug zou gaan.
    Of ben je dat niet van plan?

In ieder geval super dat het vanmiddag opgelost word voor je!!
    Dan kan je echt gaan genieten van je nieuwe look.
    Ben ook heel benieuwd vanmiddag.

Juffie26 vindt dit leuk.
  10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik post straks DE foto ;) met verbluffend resultaat.....gaan we vanuit :D

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mijn man moet vanavond naar die kapper zaten bij dezelfde. Ik ben benieuwd of hij er naar zal vragen.
    Ik weet nog niet of ik nog persoonlijk terug zal gaan. Eerst maar even bidden dat het vandaag lukt op het mooi te maken

Meiske2015 vindt dit leuk.
  12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ben benieuwd naar de na-foto!

13. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik ben ook heel nieuwsgierig! Succes :D

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Succes!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Succes! Ook ik ben benieuwd hoe het straks is. :)

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Succes!! Ben heel benoeuwd

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.217
    113
    Spannend! :D

18. HvO

HvO Niet meer actief

Spannend!! Ben benieuwd!!

Over die roterende fohnborstel. Aan de foto’s te zien hebben we qua structuur etc. redelijk hetzelfde haar. En ik heb ooit zo een borstel gekocht maar ik vond het echt een hel. Mijn haar bleef er continu in vastzitten en het duurde eeuwen voor het droog “geföhnd” was. :cry:

Ik stijl het nu ook twee keer per week en dan met een goede heat protector.

Een goede shampoo en conditioner afstand op jouw haar doet ook al veel wonderen qua pluis etc!

19. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Succes!! Ik lees mee en ben erg benieuwd. Word vast prachtig!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Succes! En geniet er ook van, dat is je gegund!
    En ik zou er zéker mee terug gaan! Hoofd rechtop, schouders vooruit en laat ze maar eens zien hoe mooi het is geworden en hoe het wél moet! Desnoods ga je met je man mee!

Deel Deze Pagina