Dit was bij een echte kapper Wauw @Juffie26 echt supermooi geworden!! Nu weet ik zeker dat ik ook op zoek moet naar een kapper die Olaplex oid gebruikt!!
Ik ben nu naar compleet andere salon gegaan dus moest daar gewoon afrekenen inderdaad. Ik vind het ook super mooi Dank je
Nou maar echt hoor jeetje dat werkt echt. Dit was fiberplex echt super fijn zacht haar heb ik nu. Als je iemand kan vinden die daarmee werkt echt de moeite waard en was maar €15 extra. En inderdaad dit was een "echte" kapper
Ahh zo!! Balen zeg. Nog wat tegen de andere salon wel gezegd? Is me ontgaan sorry. Blij kun je zeker zijn nu. Wat een verschil met voor en na....!! Ongelooflijk.
Erg mooi geworden en wat fijn dat je ook een beetje hebt kunnen genieten ervan...zo hoort het ook! Die warme kleur in je haar is heel mooi!
Pfoe wat een geld, maar wat een resultaat ook!! Het is wel écht heel mooi! Ik zou trouwens wel teruggaan naar die eerste kapper (of ff mailen met voor en na foto's als je het te eng vind om langs te gaan). Of je je geld terugkrijgt of niet, het is de moeite waard om ze dit nog te laten zien denk ik
Ziet er goed uit! Wat ik wel altijd gevaarlijk vind is dat ze (kapsalon) krullen maken terwijl je normaal stijl draagt. Door de krullen zie je de overgang nooit maar met stijl haar wel. Dus ik ben benieuwd hoe het valt als je ze stijlt. Sowieso terug gaan naar de oude salon en je geld terug vragen. En je vriend er ook niet meer heen laten gaan
Ze vroeg aan mij wat ik wilde stijl of krullen maken. Ik zei doe maar eens krul vind ik wel leuk. Ze heeft het eerst droog geföhnd en dat was ook al heel erg mooi. Maar zal deze week nog foto plaatsen als ik ze zelf gedaan heb