Vandaag heb ik dag 70 bereikt van mijn cyclus. Ik weet dat het ontpillen is, maar wil zo graag op naar de volgende ronde. Heb nu het gevoel dat ik nooit ongesteld ga worden. En dus nooit een eisprong heb. Ik weet dat ik niet moet zeuren en dat alles vast wel goedkomt. Maar baal toch een beetje.....
Kan me voorstellen dat je dat gevoel hebt. En zeuren doe je echt niet hoor! Schrijf het maar lekker van je af. Ik hoop dat die rot duivels snel komen..
ja dat is idd niet leuk nee en best lang ja, is niet zueren hoor, je baalt gwoon en dat is te begrijpen!
Lieve mj24 Niemand zeurt hier meid en snap het heel goed 70 dagen, heel lang Je kunt hier gelukkig alles kwijt, en iedereen begrijpt je goed Dat is zo fijn van deze site, ook ik kan er alles op kwijt en iedereen helpt je zo goed mogelijk Hopen dat het niet lang meer duurt en dat die heel snel komt bij je. Veel liefs winnie
Dank jullie wel voor je lieve reacties. Het is pas mijn eerste ronde, dus opzich niet zo raar dat het zo lang duurt, toch???
Je bent inderdaad aan het ontpillen... Dan kan een eerste cyclus erg lang duren. Kom op meid, laat de moed niet zakken! Liefs An
Dat ontpillen soms zo lang moet duren hé? Ik heb ook drie maanden moeten wachten voordat ik weer voor het eerst ongi werd. Ik hoop dat het bij jou snel doorbreekt!
hey, hier nog een! Niemand vindt het leuk om ongi te worden, maar nu wil ik het heel erg graag! Dan kan ik weer verder naar de volgende ronde! Dus ik leef met je mee.
Jeetje wat zul jij balen zeg! 70 dagen is echt lang! Ik hoop dan ook dat je snel ongi word!! Enne, lekker je vertellen wat je dwarszit/bezighoud hoor!
Kan ik me heel goed voorstellen hoor!!! Ik weet dat er medicijnen zijn die je menstruatie op kunnen wekken, maar wanneer deze voorgeschreven worden?
Je zeurt niet hoor meis! Jammer genoeg kan je er niet veel aan doen en moet de natuur zn gang gaan Maar ik duim echt vr je dat alles gauw op gang komt!
Dag meid, Weet ook heel goed wat je voelt. Eerste cyclus 52 dagen en nu zit ik al aan 72 dagen. Zijn nog maar pas bezig dus dat ik nog niet zwanger ben vind ik nog niet zo erg. Nu nog niet. Maar wou dat ik gewone cyclussen had. Nu blijft die volgende ronde maar uitgesteld. Hoop voor ons tweetjes dat het allemaal wat vlotter begint te gaan. groetjes
maar krijg je van die tabletten wel een eisprong? Was dit je eerste ronde? Zij die tabletten niet schadelijk?
nee, hoor, Die wekken je ongi op en dan heb je gewoon een eisprong. Dit was mijn 1e ronde maar ik heb nu al 2 cyclussen overgeslagen, dus ging de dokter verder onderzoeken.
dag 72?? Ik zit op dag63 en ik ben 2 dagen langer overtijd, volgens mij kloppen de berekeningen niet dan... Normaal 28 dagen tot vandaag is 63, bij is jou cyclus dan maar 10 dagen geweest???
Ik ben nog niet zooo lang aan het wachten, maar ik heb nu al geen geduld meer, dus ik kan me een beetje voorstellen wat jullie voelen ... Laat de maar komen hoor!