hallo allemaal ! Wij zijn na2 jaar zwanger joepi Man lief sperma laten testen en 2 weken later hup in verwachting .. zo gek allemaal, maar super leuk !! 1ste bloedafname was heel pril 80 hcg Vanavond 2de bloedafname Als mijn eisprong klopt zouden we nu 5-6 weken in verwachting zijn. Maar moet nu al de knop van mijn broek open zetten is dat normaal? Hihi zo spannend allemaal ! Proficiat aan alle zwangere hier x
Gefeliciteerd! En ja, dat is wel redelijk normaal. Je hebt een opgeblazen buik, en je lichaam is hard aan het werk. (Darmen verplaatsen etc) Ik heb met 8 weken mijn zwangerschap al gedeeld met de wereld, aangezien je duidelijke veranderingen aan me kunt zien.
Van harte gefeliciteerd!! Heerlijk nieuws na 2 jr proberen - dat gevoel delen we Nu vooral lekker genieten! De eerste 12 weken "onzekerheid" gingen traag, maar sinds dien vliegt de tijd voorbij!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ben heel benieuwd na de 2e bloedafname vanavond & of het ook 5-6weken is..
2de afname hcg 1200 !! En inderdaad een 5 weken !! Super blij! Een hele goede steiging op 1 week tijd. Dankjewel voor je felicitatie x
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn na 2 jaar! Geniet er van! Al zal het ook spannend zijn, zo ervaar ik het tenminste en ik ben nu 6 weken zwanger, kan niet wachten tot de echo!