ongemak na iui behandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Pearll, Mar 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb afgelopen week mijn eerste iui behandeling gehad, en heb sindsdien wat last van ongemakken.
    In eerste instantie waren het krampen wat denk ik door het schoonmaak spul en de lucht is gekomen die toch niet in je baarmoeder thuis hoort.
    Erna kreeg ik veel afscheiding en een onprettig gevoel, leek een beetje op een schimmelinfectie, ook met roodheid! Ook branderig gevoel tijdens de gemeenschap. Het trekt nu een beetje weg, hebben nog meer meiden hier last van gehad?
    Kan het vanzelf over gaan of zal ik zo en zo even bij de dokter aankaarten?

2. Ik zou even bellen ,de kans bestaat dat je inwendig toch een infectie heb gekregen ......Heb het ook wel is gehad en naar een kuurtje was het weer weg ......Vooral omdat het binnen in zit zou ik even bellen ......het kan geen kwaad

liefs hellen en ook jij suc6 met de ww ....

3. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Wat vervelend :(. Ik had altijd wel dat ik een wat prikkerig gevoel had na de iui. Ook een beetje opgeblazen, maar meer van de ovitrelle en ovulatie denk ik. Kan zijn dat je overgevoelig bent voor de vloeistof misschien? Maar wat hellentjuh zegt zou ook goed kunnen, dat is natuurlijk niet te hopen, maar komt voor. Hopelijk is het ondertussen al weggetrokken en anders idd ff bellen.

Sterkte ermee en succes en veel geluk met de IUI.

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Jaa het lijkt een beetje minder, ik had nog een creme liggen die had ik gebruikt. Ik had ook cranberry pillen genomen, las dat het ook kan helpen, niet alleen goed tegen blaasontsteking dus! Ik kijk het nog even aan als het toeneemt bel ik inderdaad even de dokter. Ik heb vroeger wel eens een schimmelinfectie gehad maar zo erg voelt het gelukkig niet. Wellicht wat je zegt gevoelig voor de vloeistof en gepruts met eendenbek etc, kijk t nog even aan! Super lieve reacties trouwens.

Share This Page