Aangekomen na stoppen pil

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Susan27, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wie herkent dit ook sinds ik gestopt ben met de pil in januari ben ik 2 kilo aangekomen terwijl ik niet meer ben gaan eten ofzo.
    Ik dacht juist altijd dat je van de pil dikker werd maar wist niet dat je aankwam na het stoppen.

Wie heeft dit ook? Het lijkt zelfs dat mijn borsten groter zijn geworden.

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid

ik ben na het stoppen van de pil 7 kilo aangekomen en mijn vriendin was na het stoppen van de pil ook aangekomen dus ik denk dat dat wel normaal is.

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ikke ook! ben nu 4 maandjes gestopt!
    en ik ben ook best veel aangekomen helaas:S
    vooral me buik staat sommige dagen van de maand erg bol, dan lijkt het dus alsof ik zwanger ben haha
    hopelijk zijn die kilotjes er weer vlug af!
    waardoor zou dat toch komen dat je aan komt?

4. pocahontas

2 mrt 2009
    55
    0
    0
    Amsterdam
    Oh hier ook een!!
    Ik zei laatst tegen een vriendin, ik hoop echt dat ik snel zwanger ben anders ben ik over een paar maanden echt honderd kilo en geen baby in de buik!!
    (anders heb je tenminste nog een goed excuus!!)
    Zit nu in de 4e ronde, banner klopt niet helemaal, ik ga zondag de 19e testen...heb goede hoop!!
    ;)
    XX

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    heey pocahontas
    ik zit ook in de 4 de ronde, moet deze dagen ergens me ei krijgen.
    hebben goed geklust om de dag! dus ben benieuwd!

voel jij je eisprong altijd ofniet?
    ik meestal wel, maar voel nog steeds niets wel vruchtbaar slijm!

heb je al kwaaltjes??

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik heb ook echt een boller buikje gekregen idd. Ik had wel een klein buikje maar nu zie je het in sommig shirtjes nog meer. Vooral rond mijn NOD. Echt niet leuk.
    Maar ja moet mezelf maar wat vaker naar de sportschool slepen en buikspieren oef. Misschien helpt het.

7. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik ook na het stoppen van de pil ben ik 6 kilo aangekomen das normaal denk ik, en ik eet gewoon normaal. ik dacht ook altijd dat je aankwam als je juist de pil gebruikte

groetjes

8. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ja dacht ik dus ook dat je aan komt als je de pil gaat gebruiken! maar ja eigenlijk ook wel ergens logisch want als je stopt met e pil, word er toch weer een hoop veranderd in je lichaam, achja zal bij iedereen wel verschillend zijn! net zo als de een snel zwanger raakt en de ander er lang over doet.

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik heb gelezen dat je zowel bij het beginnen met de pil als met het stoppen kan aankomen... en ik weet van mezelf dat ik het bij beide keren voorgehad heb.
    Wel raar: bij het beginnen met pil zijn vooral m'n benen en armen dikker geworden, nu bij stoppen heb ik een buikje gekregen :(
    Ik ben sowieso al wat te zwaar dus da's echt niet fijn! Had helemaal geen buikie een aantal maanden geleden :( en ik kan zo gezond eten als ik maar wil... moet me echt uithongeren om wat kilo's te verliezen. Sporten mag ik jammer genoeg niet door een blessure aan m'n rug en nek uit m'n kinderjaren :rolleyes: stom he

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik wil juist meer gaan sporten vanaf deze week, vooral mijn buikspieren. Wil wel dat je straks kunt zien dat er een kleintje in zit en niet dat het alleen maar vet is.
    Moet weer gaan spinnen echt heerlijk.

Balen Lady dat je niet kunt sporten ook niet zwemmen en hardlopen??

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Zwemmen en fietsen mag ik doen... fietsen haat ik echt, dat is in belgië echt spelen met je leven :) en zwemmen ja, dat doe ik één keer per week maar dat heeft niet zoveel effect.
    Vroeger speelde ik basket in teamverband en bleef slank... maar dat mag niet meer :(
    Harlopen mag ik zéker niet door de schokken die je wervels daarvan krijgen.

Heb als kind een whiplash overgehouden aan een auto-ongeluk + ben een keer van een paard gevallen; recht op m'n rug. Daardoor moet ik nu voorzichtig zijn.

sja :rolleyes:

12. soesjeO6

soesjeO6 Lid

12 mrt 2009
    52
    0
    0
    Hoi forumleden,

Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil bijna 2 kilo aangekomen. Ik heb altijd een buikje gehad, maar nu lijk ik wel zwanger. Ik hoef maar een klein beetje te eten en voel me opgeblazen. Ik voel me hierdoor wel heel ongelukkig, dus hoop ik snel zwanger te worden, zodat ik me me gelukkig voel met me opgeblazen buik (hihi)

Weet iemand trouwens of dit tijdelijk is, dus dat je na enkele weken het opgeblazen gevoel weggaat ( [-o< ) ? Of moet je er echt voor trainen om m weg te hebben ?

Groetjes Soesje..

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo rond mijn NOD is mijn buik voller dan de rest van de maand.
    Daarna zakt hij wel weer af.

Balen Lady dat je verder bijna niks kan doen.
    1x in de week zwemmen helpt idd niet echt veel. Maar is wel lekker ook met een zwanger buikje schijnt. Dus dan hoef jij al geen andere sport meer te bedenken.
    Dat is dan weer een pluspuntje.
    Spinning met een zwanger buikje schijnt niet echt lekker te zijn. Dus ik zou wel opzoek moeten naar iets anders.

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja ik denk dat spinning iets te zwaar is voor zwangere dames!
    Ik mag overigens wel spinning doen maar moet op het zadel blijven zitten... jah wat heeft het dan voor zin :) Ik probeer wel elke avond een klein uurtje met de doggies te wandelen, zeker in de zomer is dat leuk!
    Goed doorstappen wel ;)

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij hadden een vrouw op les die heeft tot 7 maand gespind maar niet meer zo fanatiek, dan vind ik er ook niks meer aan.
    Ik wil nu iedere woe.middag een stuk gaan lopen. (Maar ben nog steeds niet begonnen)
    Die kilootjes moeten er toch weer af he. (Pakt nog snel een paaseitje) Jammer he dat ze zo lekker zijn.

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hehe susan, eitjes eten :)

Ik ben niet zo'n zoete, ik heb het meer voor zout enzo.. Kan heel gemakkelijk "nee" zeggen tegen snoep en chocolade maar ik smelt voor een blokje kaas :oops: hahah

17. pocahontas

2 mrt 2009
    55
    0
    0
    Amsterdam
    Hai scheetje,

Ik voel m'n ei inderdaad, dus dat klussen zat wel goed!
    Kwaaltjes beginnen te komen maar weet niet of mijn lichaam me flink voor de gek aan het houden is...
    Steekjes in buik en in mijn borsten.
    Ben erg moe en was vandaag heel misselijk...
    Vind het heel spannend, hoop het echt, ik ga zaterdag testen.
    Jij al kwaaltjes dan?
    xx

Deel Deze Pagina