Ik heb maar 50 euro per week daar moet ik alles meedoen. En ik kom gwoon niet meer uit. Vooral als ik luiers en voedding moet halen blijft er weinnig over. Ze maken het steeds moeilijker voor de mensen deze tijd.
hier hadden ze het hondenvoer in een nieuwe verpakking gedaan, om uit te proberen of het langer vers bleef of zoiets... nou na 4 weken had ik weer dezelfde verpakking, maar wel omhoog gegaan van 34.10 nu naar 37,95 en dr is niks veranderd....vuile smiechten of alles al niet genoeg kost En dan al die leuke kortingspassen....ja echt leuk, maar geldt niet voor actie produckten En juist, daar staat de winkel vol mee
dat klopt dat de ah de prijzen heeft verhoogd met een aantal dingen.. mijn man heeft altijd de euroshopper chips naturel voorheen was die 49 cent nu 54 cent. en idd ook met chocmelk en nog wat dingen.. mij viel t ook gelijk op een paar weken terug..
wij gaan eigenlijk nooit naar AH. wij doen onze boodschappen altijd trouw bij de Plus! vanwege de koopzegels! echt super actie!! je betaald 0,02 per zegel en ze zijn 0,04cent waard. niet veel zou je zeggen. een volle kaart betaal je normaal 4 euro. je krijgt er 6 voor terug. maaarrrr als trouwe klant weet ik dat ze in december een dubbelactie houden. als je dan je volle spaarkaart binnenbrengt krijg je ipv 6 euro, 8 euro! das dus 4 euro per kaart winst! heb er op het moment 15 liggen! reken maar uit ook hebben ze altijd wel leuke actie (nu de spellenzegels) voor de rest let ik eigenlijk niet zo op de prijs. ik koop gewoon wat we nodig hebben en zin in hebben en meestal komen wij met 40 euro per week toe (behalve als ik babyvoeding nodig heb en pampers enzo) toilet papier laat ik altijd door oma mee nemen. die kopen Page tijdens een actie 36 rollen voor 5 euro! die neemt dan gelijk een pak of 10 mee en dan komen we weer toe tot de volgende actie pampers heb ik altijd van Bumblies. bij de Plus 8,50 bij de dirk 6,50 (actie soms 5euro!)
waar je ook op kunt letten als je niet een berg met geld hebt is naar de kilo prijs van iets, zo kom je er ook echt achter of je met een product goedkoper uit bent. op elke label staat de kilo prijs vermeldt of bijv de prijs per stuk (luiers en wc papier meende ik)
hier nog iets.. mijn vriend werkt in de fabriek van alpro soja.. (waar ze het 'vlees' maken ) en hij zegt dat ze daar de zelfde producten die ze verkopen als alpro soja.. dat sommige daarvan ook als AH merk in de winkel komen te liggen.. ik zal het ff navragen welke precies.. maar dat zal vast ook weer wat eurotjes schelen als je dat vaak koopt...
Ben ik nou echt zo erg dat ik niet eens met 90 euro per week (omgerekend 400 per maand) rondkom. Als ik lees dat sommige dan t met 50 euro doen schaam ik me wel een beetje. Maar ik vind het dus heel erg lastig om me aan dit budget te houden, zeker de laatste tijd, dus dan klinkt t wel logisch dat de prijzen weer zijn gestegen, heb ik een excuus haha.. Ik shop trouwens voornamelijk bij de AH.
Ik betrapte mezelf erop dat ik laatst bij de keukenrol (jup..waar je maar op let) dat het 1 cent duurder was geworden.. 1 cent is niet zoveel.. maar als ze dat op alle 50 de producten doen die ik PER week koop.. dan wordt je gewoon genaaid..en zeker als je de week later ziet dat ie weer een cent omhoog is gegaan
Haha nou bedankt hoor Maar hoe doe je dat dan met 50 euro? Ga je dan naar verschillende winkels bijv? Ik kan zo te lezen wel een tipje gebruiken
Ik ga op koopjes jacht Goed de folders in de gaten houden enzo en geen onnodige dingen kopen. Altijd boodschappenlijstjes maken en je daar aan houden En idd meerdere supermarkten(kort op elkaar anders loont het natuurlijk nog niet)
Haha das wel handig.. mn schoonzusje is ook een koopjesjager.. en die ging altijd naar 3 verschillende supermarkten.. en 1 daarvan was 15KM rijden van haar huis.. en dan zei ze; jaa..lekker goedkoop he.. scheelt echt hoor!! 'Ja schat, maar je vergeet je benzine (á 1.42 per liter)"
Weet je wat ook zo erg is. Nu maken ze overal reclame: klein bedrag pinnen mag dat je dus niet meer extra betaald onder 5/10 euro. Nou laatst viel mij op: ik had bij een winkel een totaal bedrag van 8.37 euro moest in losgeld 8.35 euro betalen maar ik deed pinnen. Wat doen ze, ze houden dan wel het werkelijke totaal bedrag in rekening! Is toch belachelijk dat je met pinnen meer betaald dan met losgeld! Dan maak die stomme reclame niet!
Dat is altijd al zo geweest hoor, komt door de afronding omdat we geen centen meer hebben (in veel winkels zie je ook een sticker dat ze contacte betalingen afronden) = pinbetalingen dus niet
Oh ja.. de aldi... haha stond die vrouw echt raar aan te kijken toen ze vroeg of ik 2 cent erbij had "huh, wordt dat dan nog gebruikt?"
Nee hoor je bent niet de enige. Ik ben wekelijks tussen de 80 en de 100 euro kwijt, ligt er een beetje aan wat ik nodig heb. Ik doe ook boodschappen bij de AH, maar vooral euroshopper en AH-merk en dan nog kom ik op zo'n hoog bedrag. Ik let toch echt op wat ik koop.
Ik gooi die centen altijd in de vijver hier in de stad, 1 keer in het jaar mag er een vereniging de centen eruit vissen. Hebben ze toch nog iets aan die 20 cent per jaar waar ik me dood aan erger