nou dat was gister even schrikken!! wij hebben 2 katten die sinds deze zomer eigenlijk pas buiten komen. gister was onze ene kat nog helemaal niet buiten geweeest en het was zulk mooi weer dus ik dacht hup naar buiten jij!! Nog geen 5 min later staat mijn vriend voor het raam dat ik snel moest komen ( hij was met zoontje buiten aan het spelen) Dus ik snel naar buiten om mijn zoontje te pakken en toen hoorde ik het al. de kat erg janken je hoorde het over de hele buurt! Het beestje hing bij de buren in de struiken in heel dik prikkeldraad. hij hing dus aan 1 achterpoot helemaal ondersteboven. mijn vriend en buren hebben de kat er uitgenkipt. ik de dierenarts gebeld want er zat nog een stuk draad in zijn vel verwikkeld en zijn vel was gewoon van zijn pootje gerukt dus ik zag zijn botten Nou gelukkig gaat alles goed en kan ik hem straks ophalen maar pff moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als er niemand thuis was geweest. wat raak je dan toch aan zo´n beestje gehecht. Nou dit wilde ik even kwijt liefs, paars
och arm beestje!! Jeetje wat zullen jullie ook geschrokken zijn! Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat de kat het gauw vergeten is en niet weer naar dat prikkeldraad gaat!
hej Bedankt voor jullie reacties!! ik hoop eigenlijk dat hij nu voor die plek bang is geworden dat hij daar in ieder geval niet meer komt. hij is ook erg zielig hoor hij kan zn plek niet helemaal vinden en loopt hier wat door de kamer. hij is ook erg schrikkerig ik hoef maar te hoesten of hij vliegt zowat door de lucht zo schrikt hij daar van dan. Hij heeft nu zo´n kapje om zijn kop want hij heeft zn hele poot vol hechtingen.. ook wel zielig want hij loopt telkens overal tegen aan... maar moet daar stiekum toch ook wel om lachen want het lijkt best komisch haha
och wat schrikken meid!!! zie het al helemaal voor me, verschrikkelijk wat zielig!!! Heel erg veel beterschap voor het poesje. (maar prikkeldraad mag toch niet zomaar overal worden gebruikt?)
Nee maar dat prikkeldraad hing al in de struiken voordat de buren daar kwamen wonen... zelf hebben ze ook 3 katten dus ze hebben dat niet express gedaan ofzo.. Gelukkig waren ze ook thuis want anders hadden we niet bij de kat kunnen komen!
ag jeetje heftig blij dat jullie erop tijd bij waren. gelukkig gaat het nu beter met de kleine kat sterkte