Even mijn verhaal kwijt. Twee miskramen gehad, daarna een gezonde dochter gekregen. Begin van dit jaar een vroege miskraam gehad. Nu ben ik weer zwanger, hoelang weet ik nog niet omdat ik na de miskraam geen menstruatie heb gehad. Ik weet al vanaf de carnaval dat ik zwanger ben en wat duurt wachten toch lang! Dinsdag mag ik dan eindelijk voor een vroege echo! Ik zit zo in spanning! Ik voel me ontzettend zwanger maar ik ben doodsbang voor de echo... Bang dat t weer niet goed is. Ik moest t even kwijt.
Gefeliciteerd! En kan me voorstellen dat je t spannend vind! Succes en ik duim voor een mooi plakbeeb voor je!!
Gefeliciteerd! heel vervelend de spanning en he afwachten, weet er alles van. Maar probeer er toch op te vertrouwen dat alles goed komt dit keer (ja ik weet, is makkelijker gezegd dan gedaan maar toch ) heel veel succes alvast met de echo! ik duim voor je mee.
Gefeliciteerd meid! Ik weet hoe je je voelt... Heb ook begin vh jaar een vmk gehad en nu weer afwachten of het nu wel goed gaat... Hoop dat je een mooie echo hebt!
Snap volledig hoe je je voelt! Hier een mk en een ma gehad in 2012... en toen ik eind 2013 weer zwanger raakte bleef die angst erg lang achter in mn hoofd mee spelen! Heel veel succes morgen met de echo en hoop dat je een prachtig kloppend hartje mag zien! Gefeliciteerd voor nu in ieder geval!
Morgen is t D-Day! Eerst om 10.45 intake en savonds de echo. Helaas ging t niet eerder omdat anders mijn man niet mee kan. Hopen dat ik kan slapen en dat t snel avond is! Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes
We hebben een goede echo gehad met een kloppend hartje!!! Ben zo blij! Nu ongeveer 7 weken zwanger. Dank jullie wel voor de lieve reacties!