hej, ik wou eens vragen hoe anderen het deden? Ik ben nu 37weken 4dagen zwanger en sinds een aantal maanden sta ik er alleen voor... De 'vader' dreigde namelijk het kind eruit te stampen als ik het niet liet weghalen en had me op week 1 van de zwangerschap ook het ziekenhuis ingeklopt... Heb dan maar besloten ervan weg te gaan... maar deze beslissing valt heel zwaar... Zijn er mensen met dezelfde rotsituatie? hoe zijn jullie hiermee omgegaan? ik woon en doe ook alles op men eentje en alles begint nu zo dichtbij te komen dat ik even het gevoel heb dat ik het niet meer aan kan
Ach meid, ik kan je alleen veel sterkte wensen. Ik heb hier geen ervaringen mee. Ga je iemand anders vragen om bij je te zijn tijdens de bevalling? Om je te steunen.
dankje, ik hoop wel dat iemand er kan bijzijn men moeder ofzo maar dat valt nog aftewachten allemaal het zal gewoon te zien zijn als het zover is...
@milika15 ja het is zo dat ze op meer dan 4uur van me vandaan woont en heel drukke job heeft dus is het eigelijk gewoon afwachten of ze op de moment zelf gaat kunnen komen... voor de rest heb ik met zo goed als niemand nog contact omwille van de situatie met men ex... sta er echt geheel alleen voor spijtig genoeg maar bedankt ik hoop het allesinds ook
Anoniempje, ik ben ook niet bekent met de situatie maar wil je toch een riem onder je hart steken. Ik vind je al meer dan dapper,moedig,sterk! dat je bij je ex bent weg gegaan en voor jezelf en jouw kind hebt gekozen, put daar kracht uit en dan komt het goed! dikke knuf!