Ongepland maar zo gewenst.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by rositha, Dec 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rositha

rositha Lid

Dec 5, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, vrijwel direct. we waren al een beetje voorbereid op het feit dat ik zwanger kon zijn, maar ergens dacht ik ook heel erg dat het gewoon tussen mijn oren zou zitten. en nog steeds ben ik niet 100% overtuigd en moet ik zaterdag gewoon afwachten tot het echt een knal positieve test is of daarna ergens. Maar hij reageerde heel lief en vind het echt wel spannend.

2. rositha

rositha Lid

Dec 5, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja de manier waarop het is gegaan is en blijft een apart verhaal. we hebben beide de keuze gemaakt om het zonder condoom te doen. en dachten heel gemakkelijk de Morning after pil te gebruiken. Ik weet niet zo goed waar mijn hoofd op dat moment zat. Als je elkaar twee maanden niet hebt gezien dan wil je nog wel eens in opwellingen rare beslissingen maken. het is echt geen excuus.. nadat ik de morning after pil eruit heb gekotst omdat ik er zo misselijk van werd besefte ik me dat er dus een kans was dat het niet zou werken. En naja dat gevoel bleef ik houden. Maar zoals ik al ergens heb gezegd, ik kan vrij snel ergens op voorbereiden of blij worden met iets wat daarvoor nog niet aan de orde was.

Nee de basis is er nog niet, en 9 maanden is een korte periode dat besef ik heel goed. Maar ik blijf positief.

3. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Volgens mij willen jullie het allebei graag maar durven jullie het beiden niet helemaal te voelen omdat jullie nog niet zo lang samen zijn. Ja, natuurlijk kan het mis gaan, maar dat kan ook bij relaties die al jaren bestaan (kijk maar eens op dit forum hoe vaak dat voorkomt ;) ) Maar het kan ook hartstikke goed gaan! En dat laatste hoop ik onwijs voor jullie. Hoe het ook allemaal gegaan is maakt nu niet meer uit, als je positief test dan is de kans zeer aannemelijk dat jullie over 9 maanden een kindje op de wereld zetten en hopelijk doen jullie dit samen. En zo niet begrijp ik uit je verhaal dat het alsnog welkom is en je er niet alleen voor komt te staan. Ik ben benieuwd naar je test van zaterdag en als dit is wat je wil dan zal ik voor je duimen dat hij van het schermpje af spat!

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    +1!!

5. MVG87

MVG87 Actief lid

Jul 18, 2014
    348
    0
    0
    Ben benieuwd morgen :)

6. rositha

rositha Lid

Dec 5, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor dit lieve bericht. :)

7. rositha

rositha Lid

Dec 5, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd naar morgen. Sinds gisteren harde onderbuik gekregen en wat krampjes en steekjes dus ik direct in paniek denken dat het mis ging of dat de test vals positief was. Het blijft spannend. Ook ben ik sinds een paar dagen echt vroeg wakker voor mijn doen. Ik kan gerust normalitair een winterslaap houden maar dat is nu gewoon niet meer aan de orde. Ik word vanuit mijzelf wakker rond een uur of 6 half 7. Normaal zet ik 16 wekkers om uberhaupt wakker te worden en dan is het nog maar de vraag of ik er dan uit kom haha.

8. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

Nov 12, 2015
    1,244
    6
    38
    Heej.. In één van de eerste reacties heb ik met veel vragen gereageerd op jouw bericht. Puur omdat ik het inderdaad, zoals je zelf achteraf ook aangeeft, een behoorlijk warrig en vreemd verhaal vond. Ik heb echter nooit willen suggereren dat het verhaal niet waar is / verzonnen is. Dit wilde ik even gezegd hebben.. Andere reacties wijzen wel in die richting, maar dat wilde ik met mijn reactie absoluut niet. :)

Ik zie dat jullie nu behoorlijk in spanning aan het wachten zijn, om te zien of de test mooi oploopt. Als jullie er verder alelbei klaar voor zijn, is dit toch en prachtig kado zo aan het eind van het jaar? Succes nog even met het afwachten en hopelijk gaat alles goed!

9. rositha

rositha Lid

Dec 5, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor dit bericht. Omdat je met zoveel vragen kwam had ik juist zoiets van " gelukkig iemand die niet meteen een kwetsend antwoord gaat geven maar gewoon vraagt " vond ik erg fijn. Dus heb niet het gevoel gehad dat je dacht of suggereerde dat het verhaal verzonnen was of niet waar. :)

Dankjewel verder voor de steun :D

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Die "kwetsende" opmerkingen zijn waarschijnlijk achteraf door degene die dat gepost hebben niet de bedoeling geweest denk ik.
    Je hebt de pech gehad dat er iemand vlak voor je echt te gek voor woorden was.
    En toen kwam jij met dit dus kwam denk ik voor sommige even heel raar binnen.

En weet je, misschien niet gepland maar niet minder gewenst.
    Sommige dingen moeten zo zijn.
    Ik ben heel benieuwd naar je test morgen.

11. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Tjaa het is erg onverstandig om onbeschermde seks te hebben als je nog niet van plan bent om een kind te maken... maar als ik heel eerlijk ben heb ik met al mijn verstandigheid dat in mijn studententijd óók wel eens gedaan toen condoom stuk ging... idd daarna morningafterpil gehaald. Ik zou graag zeggen dat ik altijd superverstandig ben en van tevoren nadenk over wat ik doe, maar juist als je elkaar nog niet zo lang kent, een tijdje niet hebt gezien, nou dan kan de hitsigheid wel eens in de weg zitten van de verstandigheid... >_>

Iig klinkt het alsof jullie het stiekem wél erg graag willen. Jullie zijn kort bij elkaar, maar dat hoeft geen belemmering te zijn - ik ken twee stellen die binnen 6 maanden relatie zwanger bleken te zijn (in één geval door pil heen, andere was min of meer expres) en die zijn nog helemaal gelukkig samen jaren later. Je hebt wel allebei werk... lijkt me alleen de vraag of je naar Engeland gaat of hij hier komt? Emigreren is denk ik wel zwaar bovenop de komst van een kindje. Succes morgen iig!

12. rositha

rositha Lid

Dec 5, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet of jullie de foto kunnen zien. Ik heb twee testen gedaan en ze zijn beide exact hetzelfde. Wou zeker weten of het geen vals positief was. Haha.. maar het is mijn nod en hij is nog redelijk licht. Dus ga maandag weer testen.

Attached Files:

13. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hartstikke duidelijk gefeliciteerd! Hopelijk lopen ze mooi op en het belangrijkste hopelijk komen jullie er samen uit en krijgt dit kindje een mooie toekomst !

14. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,840
    113
    Die is positief hoor! In vergelijking met je eerste test van een paar dagen terug is het streepje dan wel opgelopen? Wat betreft je NOD, je weet natuurlijk niet zeker of je daar wel op zit omdat je niet weet wanneer je eisprong is geweest. Daarom kan het streepje nog wat licht zijn. Kan best dat je er nog voor zit :)

15. rositha

rositha Lid

Dec 5, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel!!!! Dat was een plustest van de kruidvat en die liet een lichte verticale streep zien. Deze is absoluut duidelijker. Maar ik hoorde ook negatieve verhalen van de plustest.. dus ben blij dat ik nu deze test heb en dat ie gewoon positief is!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik zeg gefeliciteerd.

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008