Ongepland maar zo gewenst.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rositha, 5 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Duidelijke streep :)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Gefeliciteerd!

3. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Gefeliciteerd!

4. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! !

5. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Je hebt werk in de UK? Je gaat daarheen verhuizen terwijl je zwanger bent? Hoe ga je dat doen? Je vriend is engels of studeert daar en is Nederlands? Hoe lang hebben jullie al?

In vriend is Engels, we wonen samen maar ik kan je vertellen dat Engelse mannen heel anders zijn dan Nederlandse mannen. En niet persé in de positieve zin van het woord. Wij hebben ook een lange afstands relatie in het begin gehad, met duizenden km tussen ons maar als je samenwoont merk je het verschil tussen nl en britse mannen pas. Lees je asjeblieft in over hoe en wat het allemaal gaat in de uk. Vrouwen daar kunnen een jaar zwangerschapsverlof nemen bijvoorbeeld, maar dan moet je daar wel een baan hebben.

6. Roseline

Roseline Niet meer actief

#66 Roseline, 10 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2016
    Ik denk dat de meesten meiden het moeilijk vinden om dit te lezen, omdat je eigenlijk alles hebt geprobeerd om deze zwangerschap te beeindingen/voorkomen (dat vind ik ook moeilijk om te lezen). En vervolgens heel graag hoopt dat je wel zwanger bent. Heel veel vrouwen op deze site proberen al jaren zwanger worden en dan is dit moeilijk om te lezen (jij raakt zwanger door een 'foutje'). Ik denk dat je het niet te persoonlijk moet opvatten...

Het zal best een moeilijke tijd voor je worden. Er moeten veel keuzes worden gemaakt en ik wens je daar veel succes mee. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen, want alleenstaande moeder zit je denk ik ook niet op te wachten. Succes met alles!

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Mooie test! Gefeliciteerd!

8. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Gefeliciteerd!

9. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd 😘

10. Frey

Frey Niet meer actief

Je bent nogal onbezonnen bezig geweest, maar vrij snel ben je daarover heel eerlijk. Dat siert je.

Zo snel een kinderwens hebben die plotseling boven komt drijven, is niet niks, maar ik herken het wel. En dat je die mornig after pil heb genomen? Ik vind het heel begrijpelijk; het wordt van je verwacht en die plotselinge kinderwens is nog te vers om meteen naar buiten te brengen.

Met mijn man wist ik na twee dagen al dat wij bij elkaar horen en dat ik zijn kinderen wilde baren, echt een oergevoel. Dat wil niet zeggen dat we een makkie hebben, maar wij hebben ook veel geluk gehad. Ik wens jullie alle liefde, vertrouwen en wijsheid. Hopelijk hebben jullie ook veel geluk.

Deel Deze Pagina